281
282
226
284

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Hisense

Marka Hisense – wiodący producent urządzeń klimatyzacyjnych, pomp ciepła, sprzętu AGD i RTV rozpoczyna intensywną kampanię promocyjną. Ogólnopolski zasięg działań reklamowych w telewizji i radio, a także intensywna obecność online i w mediach społecznościowych, zostały zaplanowane na gorący okres piłkarskiego szaleństwa EURO 2024, którego marka Hisense jest Oficjalnym partnerem.

Nadrzędnym celem kampanii reklamowej Hisense jest budowa świadomości marki wśród potencjalnych użytkowników systemów klimatyzacji oraz zainteresowanie produktami z szerokiego portfolio urządzeń dostępnych w Polsce.

Kampania reklamowa Hisense

W maju wystartowała największa kampania telewizyjna klimatyzacji Hisense w Polsce. Spoty reklamowe można obejrzeć na kilku antenach telewizyjnych. Przede wszystkim będą to spoty sponsora Prognozy pogody po głównym wydaniu Programu informacyjnego 19.30 w TVP1, a także spoty poprzedzające najbardziej popularne programy na kanałach sportowych w Polsat Sport, Canal+ Sport, Eleven Sports. Szacunkowe dotarcie z przekazem reklamowym to ponad 7 milionów odbiorców.

Tuż po majówce dołączy kolejny nośnik przekazów reklamowych – rozgłośnia radiowa. Marka Hisense będzie gościć w ogólnopolskim paśmie Radia RMF FM jako sponsor zarówno Prognozy pogody, jak i popularnych programów tematycznych m.in. Wszystko gra.

Wzmożenie aktywności reklamowej nastąpi także w branżowych portalach HVAC&R oraz sponsorowanych kampaniach w witrynie Google, a także dedykowanych kanałach w Social Media. Przez cały rok zaplanowana jest także kampania na monitorach LED, na lotnisku Chopina w Warszawie.

Takiego natężenia działań marketingowych marki Hisense w Polsce jeszcze nie było! To idealny moment, aby zaprezentować tego potężnego, światowego gracza branży klimatyzacyjnej i grzewczej szerszemu odbiorcy i przeprowadzić tak szerokie działania reklamowe. Dla większości Polaków piłka nożna jest sportem narodowym, zatem oczy kibiców (i nie tylko) będą śledzić zmagania zawodników podczas największego wydarzenia piłkarskiego, jakim są Mistrzostwa Europy EURO 2024, którego marka Hisense jest Oficjalnym partnerem. Jest to także gorący okres branży klimatyzacyjnej, w którym Klient końcowy rozważa zakup najbardziej odpowiedniego sprzętu chłodzącego do swojego domu.

Kampania marki Hisense rozpoczęła się 1 maja br. i będzie trwała do końca rozgrywek Mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2024.

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.