Wsparcie Klienta FLOWAIR
Różnorodność ofert producentów i informacji marketingowych potrafi przyprawić o ból głowy. Jak się w tym nie pogubić i wybrać odpowiednie rozwiązanie grzewczo-wentylacyjne dla naszego obiektu? Czy pod uwagę warto brać jedynie parametry produktów, czy ważne jest coś jeszcze? Z pomocą rusza program Wsparcie Klienta FLOWAIR.
Obecny stan rzeczy najłatwiej można opisać przy użyciu angielskiego terminu VUCA, który łączy w sobie wyrazy volatility, uncertainty, complexity i ambiguity oznaczające niepewność, zmienność, złożoność i niejednoznaczność. Po zakończeniu zimnej wojny armia amerykańska wymyśliła akronim VUCA, które mówi o tym, że skończył się świat dwubiegunowy, w którym istniało tylko białe i czarne, a nastał świat szary, gdzie istnieje nieskończenie wiele szarości. Świat stał się zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny. - takie słowa Maciej Głowacki (Business Development Manager FLOWAIR) wypowiedział na konferencji w Gdańsku pół roku temu.
Ciężko jest nie zgodzić się z taką tezą, szczególnie gdy obserwujemy otaczający nas świat, zderzając się z nieprzewidywalnością zdarzeń. Chaos, zamieszanie i nadmiar informacji towarzyszą nam na co dzień. Jak wychwycić tylko użyteczne informacje? Takie pytanie zadaje sobie zapewne każdy z nas. W takich momentach kluczowe okazują się elastyczność, zaradność i wzajemne wsparcie.
Firma FLOWAIR znana jest z wielu wystąpień, w których porusza temat VUCA i pomaga się w nim odnaleźć. W tym artykule pragniemy pokazać nasze metody pomocy. Dzięki rozmowom naszych pracowników z klientami firma FLOWAIR wychodzi naprzeciw oczekiwaniem i proponuje wsparcie i opiekę - na każdym kroku współpracy nad klientem czuwa "Anioł Stróż" oferujący pomoc i radę.
W jaki sposób staramy się pomóc? Oto kilka przykładów na to, jak dokładamy wszelkich starań, by proces doboru i użytkowania przebiegał szybko i sprawnie.
Produkty oferowane przez FLOWAIR są zaprojektowane z dbałością o nawet najmniejsze detale:
- Analizujemy zapotrzebowanie danego obiektu na konkretne urządzenia.
- Oferujemy wsparcie w przygotowaniu dokumentacji projektowej, w której odpowiednio rozmieszczamy produkty, przygotowujemy ofertę i kompleks rysunków, a także dokumentację techniczną.
- Jeśli wybierzesz nasze rozwiązania, przygotujemy także kalkulację cenową oraz harmonogram realizacji dostawy.
Ale to wciąż nie wszystko!
Wsparcie oferujemy również na etapie realizacji wysyłki, dzięki dedykowanym rozwiązaniom, takim jak konfiguracja transportu dedykowanego dla specyficznych warunków dostawy.
Wsparcie FLOWAIR nie kończy się w tym miejscu, czyli po sprzedaży i pomocy w kwestii dostawy - oferujemy także usługi bezpośrednio związane ze wsparciem posprzedażowym. Zespół inżynierów z wieloletnim doświadczeniem pomoże uruchomić, a następnie przeszkoli z obsługi wybranych przez klienta urządzeń. Na sam koniec FLOWAIR zadba także o kwestie gwarancyjne.
FLOWAIR to nie tylko dobre produkty, FLOWAIR to wsparcie. Pozwól nam się Tobą zaopiekować.
Wszystkie informacje dotyczące form naszej pomocy można znaleźć na stronie internetowej flowair.com.
Zapraszamy również na nasz kanał Youtube, na którym znajduje się kolejny film z cyklu FLOWAIR od wewnątrz. Tym razem przedstawiona została Szkoła Supportu, w której pracownicy są szkoleni, by w jak najlepszy sposób pomóc klientom.