SPS Klima: Konferencja prasowa „ideas for life”
Konferencja prasowa „ideas for life” z okazji wprowadzenia produktów Panasonic do oferty SPS Klima.
W dniu 27 stycznia 2012 roku w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie odbyła się konferencja oraz konferencja prasowa zorganizowana przez firmę SPS Klima, od wielu lat wyłącznego dystrybutora urządzeń marki SANYO.
Konferencja przebiegała pod hasłem „ideas for life”, które jest tematem przewodnim działań komunikacyjnych marki Panasonic. Celem konferencji było zaprezentowaniem mediom oraz rynkowi klimatyzacyjnemu w Polsce produktów firmy Panasonic, które w ramach kolejnych kroków związanych z przejęciem udziałów Sanyo przez koncern Panasonic, z początkiem roku sukcesywne zastąpią produkty marki „Sanyo”.
SPS Klima poinformowała, iż fabryki produkujące sprzęt będą kontynuowały produkcję i rozwój urządzeń pod nowym logotypem; podobnie jeśli chodzi o części zamienne. Tak więc urządzenia dotychczas będące ofertą marki SANYO będą w dalszym ciągu produkowane i sprzedawane pod zmienioną marką. Dotyczy to również części zamiennych, których kontynuację zapewnia firma Panasonic.
SPS KLIMA zawarła umowę z firmą Panasonic, na mocy której SPS KLIMA została dystrybutorem w Polsce.
Dotychczasowa oferta SANYO zostanie rozszerzona o te modele, które były produkowane wyłącznie pod markami Panasonic.
SPS KLIMA Sp. z o.o. jest jednym z największych dystrybutorów urządzeń klimatyzacji z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Firma powstała na początku lat 90-tych, koncentrując swą działalność na sprzedaży urządzeń elektroniki użytkowej i systemów klimatyzacji marki SANYO. Od roku 2000 reprezentuje w Polsce również koncern McQuay.
SPS Klima posiada bardzo szeroką ofertę zarówno dla użytkowników indywidualnych jak też klientów biznesowych. Dysponuje urządzeniami typu: Split, MultiSplit, Systemy VRF, Gazowe Pompy Ciepła, Chillery, Klimakonwektory, Rooftopy oraz Systemy Klimatyzacji Precyzyjnej. SPS Klima współpracuje z siecią ponad 120 partnerów handlowych. Obsługuje szereg firm w tym również klientów sieciowych wymagających najwyższej jakości obsługi serwisowej, jak np. T-Mobile. Centralny magazyn sprzętu i części znajduje się w Warszawie gwarantując niezakłócone dostawy do klientów firmy. Tutaj znajduje się też centrum szkoleniowe i serwisowe urządzeń.