Ruszyła ogólnopolska kampania FUJITSU w kinach
W maju wystartowała kampania klimatyzatorów i pomp ciepła marki Fujitsu na dużym ekranie. Spot reklamowy „HOT.COLD.FUJITSU”, rozpowszechniany dotychczas w Internecie, teraz emitowany jest również w sieci kin niezależnych w blisko 300 miastach w Polsce.
To pierwsza kampania marki Fujitsu w kinie. Jej głównym celem jest budowa świadomości marki Fujitsu w segmencie najwyższej jakości urządzeń klimatyzacyjnych i pomp ciepła. Znana z odsłony internetowej taneczna kreacja HOT.COLD.FUJITSU została przystosowana do walorów kina i opracowana w warstwie dźwiękowej Dolby 5.1, co w połączeniu z atrakcyjnym przekazem wizualnym idealnie wpisuje się w specyfikę emisji na wielkim ekranie.
30-sekundowa reklama Fujitsu będzie towarzyszyć największym produkcjom filmowym w sezonie wiosenno-letnim. Emisja spotu obejmie ok. 340 kin będących w zasięgu brokera reklamy KinAds – operatora sieci nowoczesnych kin niezależnych z największym zasięgiem terytorialnym w Polsce liczonym obecnością w blisko 300 miastach.
Kino stanowi doskonałe uzupełnienie trwającej od kwietnia br. kampanii sponsoringowej Fujitsu w telewizji. Atutem reklamy kinowej jest m.in. wysoka perswazyjność i wyjątkowa atmosfera odbioru przekazu reklamowego. Dzięki obecności w sieci kin niezależnych KinAds, reklama Fujitsu dotrze zarówno do odbiorców w wielkich miastach, jak i w mniejszych miastach i miasteczkach.
W sezonie wakacyjnym aktywność reklamowa Fujitsu w kinie zostanie wzmocniona o projekt specjalny. Od połowy czerwca aż do połowy września Fujitsu będzie jednym z partnerów głównych projektu „Kino na leżakach” - serii ponad 60 bezpłatnych pokazów filmowych organizowanych w otwartej przestrzeni publicznej, zapraszając mieszkańców i turystów do spędzenia wieczorów pod gwiazdami w nadmorskich kurortach oraz miastach Polski Centralnej.
Komentarze