310
313
305

Rusza cykl spotkań szkoleniowych THERMOSILESIA CoolDay

Zapraszamy do udziału w THERMOSILESIA CoolDay, cyklu spotkań szkoleniowych organizowanych w różnych częściach Polski przez dystrybutora klimatyzacji THERMOSILESIA oraz firmę LG.

Rusza cykl spotkań szkoleniowych THERMOSILESIA CoolDay

Głównym celem oragnizacji THERMOSILESIA CoolDay jest prezentacja nowości w ofercie produktowej marki LG oraz promowanie wiedzy o F-gazach. Podczas spotkań uczestnicy będą mogli zobaczyć i pozyskać informacje o nowych urządzeniach LG: ARTCOOL, Deluxe oraz Standard Plus. Ponadto wydarzenie daje możliwość rozmowy z p. Pawłem Olszewskim - ekspertem w dziedzinie F-gazów. Obecny na spotkaniu ekspert jest Członkiem Zarządu oraz rzeczoznawcą Krajowej Izby Gospodarczej Chłodnictwa i Klimatyzacji, a także egzaminatorem na certyfikat F-gazowy.


THERMOSILESIA CoolDay odbędą się w różnych częściach Polski. Zapraszamy do udziału w spotkaniach na śląsku, we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie oraz Krakowie. Szczegółowe informacje dotyczące organizowanych eventów uzyskać można od doradców handlowych THERMOSILESIA. Liczba miejsc na poszczególnych spotkaniach jest ograniczona.


Skontaktuj się z doradcą THERMOSILESIA


THERMOSILESIA to lider dystrybucji klimatyzacji w Polsce. W szerokiej ofercie firmy znajdą Państwo urządzenia klimatyzacyjne topowych producentów: LG, Mitsubishi, ROTENSO oraz VIVAX, jak również akcesoria montażowe IVENSIS, pompki skroplin SWEDO czy rury miedziane w otulinie TIVENTO. Wkrótce do sprzedaży zostanie wprowadzona chemia profesjonalna marki CLEANAIRIX.

Komentarze

PawełR

Sama nazwa "cool day" nie jest niczym wyjątkowym i zastrzeżony. Nie można przypisać tak generalnego claimu jednej firmie, marce, tym bardziej że obejmuje swym zasięgiem bardzo szeroki obszar. W komunikacji marketingowej (z różnych branż) znane są przypadki, gdzie pewne wyrażnie stają się potoczne i tożsame (tak na szybko .. air show, spotkanie profesjonalistów itd.). Myślę, że tu jest podobne podejście. Dlatego nie demonizowałbym tak tego i nie traktował jako kopiowania. Inna rzecz to rzeczywiście jakość marketingu w LG. By się wyróżnić, zwrócić uwagę, zbudować jakąś świadomość wydarzenia, powinni unikać tego typu działań.

Ewa P.

co za zbieżność nazw...hmm "cool day" brzmi znajomo! Klima-Therm pozdrawia.

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.