Danfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę! Jeśli masz na swoim napędzie kod ostrzeżenia, alarmu lub innej usterki, a w pobliżu nie znajdujesz instrukcji obsługi - nie musisz się martwić! Chatbot Danfoss Drives mówi po angielsku i rozwiązuje problemy, by zapewnić natychmiastową obsługę klienta.

Symulowana w czasie rzeczywistym rozmowa z oprogramowaniem komputerowym to nowość w naszym coraz bardziej cyfrowym świecie. Wielu z nas zna już chatboty, ale w branży napędowej nigdy wcześniej ich nie było. Nowy techniczny kolega Danfoss Drives oferuje ukierunkowane, szybkie, łatwe i odpowiednie rozwiązywanie problemów z produktem przez całą dobę.

Anglojęzyczny chatbot zaoszczędzi czas klientów Danfoss Drives, szybko znajdując odpowiedzi na zapytania dotyczące kodów ostrzeżeń, alarmów i błędów w napędzie. Posiadanie bota podniesie także jakość cyfrowej obsługi klientów i umożliwi komunikację z Danfoss w nowoczesny sposób. To nowy sposób udostępniania informacji w jednej chwili!

Nowe narzędzie do rozwiązywania problemów Danfoss Drives zna już wszystkie kody ostrzeżeń, alarmów i błędów wszystkich kluczowych produktów VACON® oraz VLT®, to dobry start. Kolejne cele uczenia się dla tego nowego kolegi obejmują zdolność do obsługi programowania i instalacji. Chatbot będzie nieustannie ulepszany z korzyścią dla wszystkich klientów.

Chatbot jest pierwszą aplikacją front-end klienta Danfoss Drives, w której zamiast pełnych instrukcji użytkownika publikowane są ukierunkowane moduły informacji. W przyszłości modułowe dzielenie się informacjami będzie coraz bardziej istotne w aplikacjach IoT, AR/VR i innych platformach cyfrowych.

Chatbot działa dobrze na wszystkich urządzeniach, także na Androidzie i IOS. Korzystając z bota na pulpicie, Chrome oferuje najlepsze wrażenia użytkowania.

 

Dowiedz się więcej