Podsumowanie kampanii "Każdy stopień ma znaczenie"
Oszczędzanie energii w domu stało się elementem nowoczesnego i modnego stylu życia. Świadomość ekologiczna Polaków zdecydowanie wzrasta, jednak bardzo duża grupa osób nie wie jak korzystnie kontrolować temperaturę powietrza w swoim mieszkaniu. Dlatego firma Danfoss, zrealizowała ogólnopolską kampanię edukacyjną „Każdy stopień ma znaczenie”, której partnerem był Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.
W ramach kampanii zrealizowane zostały następujące projekty:
- Zrealizowane przez instytut SMG/KRC badanie opinii publicznej nt. wiedzy Polaków o regulacji temperatury w domu oraz jej wpływu na zdrowy tryb życia i środowisko
- Film edukacyjny, zawierający spontaniczne wypowiedzi Polaków nt. regulowania temperatury i oszczędzania energii, a także komentarze polityków: Janusza Piechocińskiego, Małgorzaty Kidawy-Błońskiej oraz Pawła Poncyliusza
- 4 informacje prasowe wysłane do mediów ekologicznych, ekonomicznych, lifestylowych, parentingowych oraz branżowych.
Kampania trwała trzy miesiące (październik-grudzień 2011 r.) i miała bardzo pozytywny oddźwięk
w mediach.
- RTV: 11 publikacji, w tym w Gazecie Wyborczej
- TV: Organizatorzy akcji pojawili się m.in. w porannym programie telewizyjnym „Pytanie na śniadanie” , w TV biznes, a także w głównym wydaniu Wydarzeń, wypowiadając się na temat efektywnego zarządzania ciepłem i redukcji kosztów ogrzewania.
- Prasa: 13 publikacji
- Internet: 116 publikacji
- 1,5 h czasu antenowego w wiodących stacjach radiowych takich jak TOK FM, czy Polskie Radio Trójka
- Film edukacyjny: ponad 1000 wizyt na YouTube
[VIDEO:YOUTUBE:LrFHZ8fBkIE]
Źródło: Danfoss Poland Sp. z o.o.