Nowy wymiar rosnącej w siłę marki Danfoss
Danfoss rozpoczyna globalną kampanię otwierając nowy rozdział w historii firmy tworząc markę Engineering Tomorrow. Jej zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprzez koncentrację się na megatrendach i zrównoważonym rozwoju.
- Po wprowadzeniu strategii wzrostu Going Great, kolejnym naturalnym krokiem było poszerzenie silnego portfolio naszych marek o kolejną – Engineering Tomorrow. Firma Danfoss jest teraz potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a proponowane przez nas rozwiązania będące bezpośrednimi odpowiedziami na megatrendy naprawdę zmieniają świat. Taką właśnie wiadomość – jasną i przejrzystą – chcemy przesłać naszym klientom, politykom, interesariuszom, utalentowanym osobom poszukujących najbardziej interesującego miejsca pracy, a także naszym wspaniałym pracownikom, którzy dają z siebie wszystko każdego dnia - powiedział Kim Fausing, Prezydent i CEO Danfoss.
Platforma marki Engineering Tomorrow została wdrożona w roku 2014 i od razu okazała się wielkim sukcesem. 5 lat później, marka ta jest nieodłączną częścią firmy Danfoss, otrzymuje od firmy silne wsparcie, a ponadto, odgrywa ważną rolę w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.
- Mamy solidną platformę, na której możemy budować kolejne przedsięwzięcia. Jednakże ważne jest dla nas, by nasza historia była dla innych interesująca i potrzebna. Dlatego też postanowiliśmy wprowadzić do niej odważne zmiany, które są odzwierciedleniem zarówno współczesnego biznesu, jaki i aktualnej sytuacji na świecie - powiedział Mette Munk, szef Danfoss Group Branding.
Klimat i ekologia to dwie najistotniejsze kwestie na świecie. Danfoss znajduje się w samym centrum zielonych przemian, które mają aktualnie miejsce.
- Chcemy rozmawiać o zrównoważonym rozwoju w odważny sposób i zdecydowaliśmy się wykorzystać w tym celu głos młodego pokolenia. Inicjatywa charakteryzuje się również dużym potencjałem w obszarze kreowania naszego wizerunku jako pracodawcy. Chcielibyśmy, aby inżynieria – oraz Danfoss – zajęły centralne miejsce w aktualnie następującej zrównoważonej transformacji. Osiągniemy to poprzez eksponowanie naszych kluczowych technologii oraz prezentowanie związanych z nimi studiów przypadku, co pozwoli na kojarzenie firmy Danfoss z tymi megatrendami, które są dla nas istotne - powiedział Mette Munk, szef Danfoss Group Branding.
Centralną część nowej kampanii stanowi film rekrutacyjny dotyczący kwestii klimatycznych i ekologicznych, w którym głos zabierają liczne grupy młodych osób opowiadające również o dostępnych rozwiązaniach i możliwościach.
- Pragniemy przyciągnąć najbardziej utalentowane osoby spośród wszystkich grup wiekowych. Dlatego też chcemy wyrazić nasze zdanie dotyczące najważniejszych kwestii dla współczesnego świata - powiedziała Ilonka Nussbaumer, szefowa działu zasobów ludzkich w Danfoss.