15 lipca firma VENTIA uruchomiła nowy, autorski system serwisowy VENTIA SERWIS. Nowy system w znaczący sposób zwiększa komfort Klientów i przyczynia się do jeszcze większego usprawnienia procesów obsługi zgłoszeń serwisowych.

 

Silny nacisk został również położony na promocję usługi „Zdalnego wsparcia” VENTIA. Ze statystyk wynika, że 90% wszystkich zgłoszeń serwisowych central wentylacyjnych, nie jest związanych z usterkami fabrycznymi i można je rozwiązać zdalnie (dzięki standardowemu w centralach Komfovent, opartych o automatykę C5 i C6, modułowi web server). W ten sposób serwis może pomóc klientowi uruchomić urządzenie i je skonfigurować. W przypadku konieczności wysłania serwisu sytuacja jest już wstępnie rozpoznana - co wpływa na czas usługi i zadowolenie klienta. „Zdalne wsparcie” dla urządzeń Komfovent jest bezpłatne niezależnie czy centrala jest na gwarancji czy już po niej.

 

 

- Celem, jaki nam przyświecał przy budowie autorskiego systemu serwisowego VENTIA było maksymalne odciążenie i wsparcie klientów. Rozumiemy, jak stresujący jest to moment dla Klienta, dlatego chcemy, aby proces zgłoszenia serwisowego i jego realizacji był maksymalnie szybki, przejrzysty i przyjazny. Nowy system zapewni jeszcze lepszą komunikację na linii VENTIA – Klient. Na każdym etapie zgłoszenia Klient będzie mógł podejrzeć swoje zlecenie i sprawdzić jego aktualny status. Dodatkowo system będzie automatycznie wysyłał informacje do zgłaszającego. Koordynator serwisu będzie mógł komunikować się z Klientem przez system w czasie rzeczywistym. Jako firma stawiamy na budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami, dlatego zależy nam aby obsługa posprzedażowa była na najwyższym możliwym poziomie - Tomasz Osuchowski, Kierownik Marketingu VENTIA.

Autorem założeń systemu i osobą odpowiedzialną za jego wdrożenia jest Adrian Zagulski, koordynator Serwisu w VENTIA.

 

Zobacz nowy system serwisowy VENTIA