310
305

„Nordic Adventure”, czyli Skandynawia z firmami Klima-Therm i Klimor

W czerwcu Klima-Therm i Klimor zaprosiły grupę 60 Projektantów systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na wspólną, 3-dniową wyprawę na Północ Europy. Szeroki program eventu, realizowanego pod hasłem „Nordic Adventure”, obejmował m.in. pobyt w stolicy Danii - Kopenhadze oraz w szwedzkim Malmö.

Uczestnicy „Nordic Adventure”, wraz z przedstawicielami firm Klima-Therm i Klimor, odkrywali uroki Szwecji i Danii podczas 3-dniowej wyprawy. Na mapie podróży znalazły się przede dwa główne miasta: Kopenhaga i Malmö. Są one połączone najdłuższym na świecie granicznym mostem prowadzącym nad cieśniną Sund. Ciekawą formą zwiedzania Kopenhagi była wycieczka statkiem - trasa wiodła wąskimi kanałami, pod niskimi mostkami, gwarantując widoki przypominające trochę krajobrazy weneckie, a trochę amsterdamskie. Inną atrakcją duńskiej części podróży okazała się wizyta w browarze Old Carlsberg z 1847 roku, która poza degustacją, wzbogaciła wiedzę uczestników wyprawy dotyczącą sposobu przygotowywania „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”. Z Kopenhagi grupa Klientów udała się na południe Szwecji, do Malmö. W tym miejscu głównym punktem programu był spacer przez historyczną dzielnicę Gamla Staden, do najbardziej klimatycznych, tętniących nocnym życiem miejsc skupionych wokół placów Stortorge i Lilla Torg. 

- Dwa bardzo ciekawe pod względem kultury kraje, trzy intensywne dni spędzone w podróży i 10 punktów na mapie atrakcji – tak najkrócej można byłoby podsumować wyprawę „Nordic Adventure” – mówi Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm, i dodaje – Naszym celem była organizacja eventu na najwyższym poziomie, w tym również takie skonstruowanie programu, aby dostarczyć Klientom jak najwięcej pozytywnych wrażeń wynikających z przyjemności odkrywania nowych, ciekawych miejsc. Odnoszę miłe wrażenie, że cel ten udało się zrealizować z nawiązką, o czym świadczy zadowolenie uczestników mierzone lawiną spływających do nas pozytywnych opinii. Nie mogliśmy otrzymać lepszej recenzji, tym bardziej, że atmosfera panująca podczas wyjazdu była naprawdę wyjątkowa i na długo pozostanie w naszej pamięci. 

Cyklicznie organizowane wydarzenia dla Projektantów systemów HVACR są stałym elementem planu marketingowego Grupy Klima-Therm. Tegoroczną formułę bezpośrednich spotkań z Klientami oparto na kilkudniowych wyjazdach z rozbudowanym programem atrakcji i ekskluzywną oprawą. Ciekawymi nowościami okazały się zainaugurowana w maju „Akademia Kobiecości i Piękna”, którą dedykowano Kobietom – branżystkom oraz czerwcowa wyprawa „Nordic Adventure” skierowana do męskiej grupy Projektantów współpracujących z firmami Klima-Therm i Klimor.  

Dowiedz się więcej 

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.