310
313
305

MARKETEO.COM S.A.: Debiut na New Connect

Dziś na rynku NewConnect zadebiutowała spółka Marketeo.com SA. Jest to 36 debiut na NewConnect w tym roku i jednocześnie 60-ta spółka notowana na tym rynku.

Wejście Spółki MARKETEO.COM S.A. na prowadzony przez GPW rynek New Connect, finansujący rozwój młodych, prężnie działających przedsiębiorstw o wysokim potencjale wzrostu, spowodowany jest przede wszystkim chęcią pozyskania większego kapitału umożliwiającego rozwinięcie rozpoczętych już w tej firmie projektów oraz wdrażanie kolejnych.

Ostatecznie prawa do akcji spółki Marketeo.com SA zadebiutowały na NewConnect po 4 zł - 100 proc. powyżej kursu odniesienia wynoszącego 2 zł. Przed wejściem na NewConnect Marketeo.com przeprowadziło emisję 1 mln akcji w drodze subskrypcji prywatnej. Papiery objęło czterech inwestorów. Cena emisyjna wynosiła 2 zł.

Grupa MARKETEO.COM jest unikalnym rozwiązaniem na skalę światową. Skupia międzynarodową platformę handlową Marketeo.com, która powstała w czerwcu 2006 roku oraz zintegrowane z nią portale branżowe o prawie 10-letniej tradycji.

Aktualnie do Spółki należy 21 serwisów branżowych takich jak: Tworzywa.com.pl, Drukarnie.com.pl, Opakowania.com.pl, Metale24.pl, Tkaniny.com.pl, Gieldaspozywcza.pl, Wentylacja.com.pl, Lody.com.pl, Budowa.com.pl, Systemyogrzewania.com.pl, Nawozy.com.pl, Targirolne.pl, Targitransportowe.pl, Zabawki.com.pl, Kleje.com.pl, Targisportowe.pl, Targimeblowe.pl, Koncentraty.pl, Srodowisko.iso.pl, Alarmy.iso.pl, Biznes.iso.pl.

Firma MARKETEO.COM SA, powstała w 1999 roku i od początku swojej działalności jest spółką zyskowną bez jakichkolwiek obciążeń finansowych. Wszystkie swoje inwestycje realizuje z własnych środków pozyskanych głównie ze sprzedaży reklamy internetowej. Warto nadmienić, że Spółka posiada własny wysoko wykwalifikowany dział marketingu, kreacji reklamy oraz IT z własnym zapleczem technologicznym w tym nowoczesną serwerownią.

Od początku swojej działalności stanowi pomost pomiędzy firmami, dostarczając im narzędzia internetowe, które realnie przekładają się na zwiększenie kontaktów biznesowych. Unikalne rozwiązanie technologiczne, lojalna międzynarodowa społeczność platformy handlowej Marketeo.com i zintegrowanych z nią portali branżowych oraz współpraca z największymi firmami w Polsce i z zagranicy, daje Spółce ogromną przewagę nad konkurencją.

Początek 2008 roku to dla Spółki wyjątkowo dobry okres widoczny w stale rosnących statystykach oglądalności Grupy Marketeo.com. Obecnie z międzynarodowej platformy handlowej Marketeo.com korzystają firmy z ponad 170 krajów w tym najczęściej z Polski, Chin, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

W ubiegłym roku przychody spółki wyniosły 4,22 mln zł, zysk netto natomiast wyniósł 128 tys zł Spółka zakłada zwiększenie zysku dziesięciokrotnie w stosunku do roku 2008 na wskutek wdrożenia nowych narzędzi w platformie handlowej Marketeo.com. Inwestycja ta będzie finansowana dzięki środkom pozyskanym z debiutu na New Connect, który planowany jest na 3 lipca 2008 roku.

Źródło: MARKETEO.COM S.A.



Zobacz informacje innych portali biznesowych o tym wydarzeniu:

PDA Marketeo.com wzrosły w debiucie na NewConnect o 100% - www.bankier.pl

Dziś debiut spółki marketeo.com - www.ipo.pl

Puls Biznesu

Puls Biznesu

www.inwestycje.pl

PDA Marketeo.com zadebiutowały na NewConnect po 4 zł - www.parkiet.com

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.