MARKETEO.COM S.A. - debiut 3 lipca
Wejście MARKETEO.COM S.A. na prowadzony przez GPW rynek New Connect, finansujący rozwój młodych, prężnie działających przedsiębiorstw, spowodowany jest przede wszystkim chęcią pozyskania większego kapitału, umożliwiającego rozwinięcie w spółce rozpoczętych już projektów oraz wdrożenia kolejnych.
Grupa MARKETEO.COM jest unikalnym rozwiązaniem na skalę światową. Skupia międzynarodową platformę handlową Marketeo.com, która powstała w czerwcu 2006 roku oraz zintegrowane z nią portale branżowe, istniejące w Sieci od około 10. lat.
Aktualnie do Spółki należy 21 serwisów branżowych takich jak: Tworzywa.com.pl, Drukarnie.com.pl, Opakowania.com.pl, Metale24.pl, Tkaniny.com.pl, Gieldaspozywcza.pl, Wentylacja.com.pl, Lody.com.pl, Budowa.com.pl, Systemyogrzewania.com.pl, Nawozy.com.pl, Targirolne.pl, Targitransportowe.pl, Zabawki.com.pl, Kleje.com.pl, Targisportowe.pl, Targimeblowe.pl, Koncentraty.pl, Srodowisko.iso.pl, Alarmy.iso.pl, Biznes.iso.pl.
Firma MARKETEO.COM S.A., powstała w 1999 roku i od początku swojej działalności jest spółką zyskowną bez jakichkolwiek obciążeń finansowych.
Wszystkie swoje inwestycje realizuje z własnych środków pozyskanych głównie ze sprzedaży reklamy internetowej. Warto nadmienić, że Spółka posiada własny wysokowykwalifikowany dział marketingu, kreacji reklamy oraz IT z własnym zapleczem technologicznym, w tym nowoczesną serwerownią.
Od początku swojej działalności stanowi pomost pomiędzy firmami, dostarczając im narzędzia internetowe, które realnie przekładają się na zwiększenie kontaktów biznesowych. Unikalne rozwiązanie technologiczne, lojalna międzynarodowa społeczność platformy handlowej Marketeo.com i zintegrowanych z nią portali branżowych oraz współpraca z największymi firmami w Polsce i z zagranicy, daje Spółce ogromną przewagę nad konkurencją.
Początek 2008 roku to dla Spółki wyjątkowo dobry okres widoczny w stale rosnących statystykach oglądalności Grupy Marketeo.com. Obecnie z międzynarodowej platformy handlowej Marketeo.com korzystają firmy z ponad 170 krajów w tym najczęściej z Polski, Chin, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.
Dzięki wejściu na rynek New Connect firma MARKETEO.COM S.A. zamierza pozyskać kapitał w wysokości kilku milionów złotych. Ma on pomóc w szybszej rozbudowie platformy handlowej Marketeo.com i zintegrowanych z nią portali w oparciu o nowe technologie, aby ostatecznie osiągnąć pozycję lidera wśród platform B2B w Europie.
Zarząd Spółki nie ukrywa, że pozyskanie kapitału z New Connect ma przyspieszyć w perspektywie debiut na GPW.
Spółka zakłada zwiększenie zysku dziesięciokrotnie w stosunku do roku 2008 na wskutek wdrożenia nowych narzędzi w platformie handlowej Marketeo.com. Inwestycja ta będzie finansowana dzięki środkom pozyskanym z debiutu na New Connect 3 lipca br.