Marka KAISAI rozszerza działania reklamowe o obecność w TV
Z początkiem lipca firma Klima-Therm startuje z telewizyjną kampanią sponsoringową marki KAISAI. Przez trzy miesiące na antenach ogólnopolskich stacji TVN, Polsat i TVP 1 emitowane będą billboardy sponsorskie promujące klimatyzatory i pompy ciepła. Telewizja, obok reklamy w radio, na outdoorze oraz w Internecie, poszerza media plan tegorocznej, największej w historii marki KAISAI kampanii.
Na potrzeby reklamy w telewizji powstały dwa billboardy sponsorskie – jeden dedykowany pompom ciepła typu powietrze-woda, drugi promujący klimatyzatory. Wskazania sponsorskie emitowane będą w blokach tematycznych cieszących się najwyższą oglądalnością, wśród których znalazły się m.in. sport, prognoza pogody czy zwiastuny filmowe. W ramach zaplanowanych działań, 8-sekundowy spot reklamowy KAISAI pojawi się przed, jak i po wybranych programach w TVP 1, największej stacji w grupie ogólnej, oraz na antenach TVN i Polsat, które odnotowują największy udział w widowni telewizyjnej w tzw. grupie komercyjnej 16-49 lat.
- „Jedną z najważniejszych zalet telewizji jako medium jest możliwość szybkiego dotarcia z komunikatem wizerunkowym do szerokiego grona odbiorców z kluczowej dla nas grupy docelowej. Jestem przekonana, iż sponsoring oparty na emisji billboardów w kilku stacjach o różnym profilu widowni pozwoli nam jeszcze skuteczniej zaistnieć w świadomości konsumentów” – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm, i dodaje: - „Telewizja to istotne wzmocnienie trwającej od kwietnia, ogólnopolskiej kampanii marki KAISAI, opartej na obecności w radio, na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie. Bez wątpienia całokształt działań mediowych zaplanowanych na rok 2022 to największy projekt reklamowy, jaki do tej pory realizowaliśmy, i jedno z największych – jeśli nie największe tego typu przedsięwzięcie w naszej branży.”
Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki KAISAI oraz spopularyzowanie jej produktów klimatyzacyjnych i pomp ciepła typu powietrze-woda, a w kontekście sprzedażowym wzmocnienie pozycji KAISAI w segmencie urządzeń ekonomicznych.
Kampania KAISAI, największa w historii marki, obejmuje mix mediów tradycyjnych oraz Internet. Zintensyfikowane działania reklamowe rozpoczęły się w kwietniu i potrwają do końca 2022 roku. Telewizyjna część kampanii zaplanowana została na trzy miesiące: od lipca do września.