Lokalne inicjatywy sportowe zyskały wsparcie spółki KLIMOR
Działania wykonane przez spółkę KLIMOR, która należy do grupy kapitałowej KLIMA-THERM, rozpowszechniają lokalny marketing sportowy. Cel, który spółka przed sobą postawiła to wsparcie małych inicjatyw sportowych realizowanych w bliskim otoczeniu firmy.
Poza środowiskiem akademickim, KLIMOR działa również na rzecz klubów sportowych propagujących aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych, czego przykładem jest m.in. zaangażowanie firmy w sponsoring klubu żeglarskiego „Rewska Szkuta” działającego w akwenie Zatoki Puckiej. Branding 5 łódek regatowych, które biorą udział we wszystkich zawodach organizowanych przez klub, w sposób kontekstowy podkreśla pochodzenie marki KLIMOR i jej związek z rynkiem morskim w zakresie jednej z grup oferowanych produktów klimatyzacyjno-wentylacyjnych. Lokalna promocja KLIMOR w niedawno rozpoczętym sezonie wiosenno-letnim obejmuje ponadto sponsoring sportowy drużyny kolarskiej w Gdyni, w skład której – co szczególnie cenne – wchodzą także Pracownicy firmy.
- Ideą marketingu sportowego jest wykorzystanie atutów sportu i związanych z nim, pozytywnych emocji w procesie kreowania i rozwijania marki sponsora. Promowanie naszej firmy poprzez wspieranie lokalnych inicjatyw sportowych traktujemy jako jedno z narzędzi budowy świadomości marki KLIMOR w bliskim otoczeniu biznesowym organizacji. Działania te mają również na celu podkreślenie naszego zrozumienia i poparcia dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu rozumianej jako aktywne zaangażowanie firmy w przedsięwzięcia ważne z punktu widzenia funkcjonowania określonej społeczności – podsumowuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.


