Laur Klienta/Laur Konsumenta 2008
Laur Klienta / Laur Konsumenta to program, który corocznie wyłania najpopularniejsze marki i produkty w prawie trzystu kategoriach. Jego organizatorem jest Grupa Media Partner. O tym, kto otrzyma nagrodę, decyduje ogólnopolski sondaż przeprowadzony wśród gospodarstw domowych i przedsiębiorstw oraz głosowanie konsumentów i ich opinie.
Badania do zakończonej właśnie czwartej edycji programu rozpoczęły się w grudniu 2007 roku i miały na celu określenie poziomu popularności i rozpoznawalności produ któw i usług. Podobnie jak w poprzednich latach, ankieterów interesowała przede wszystkim znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat. Ponieważ wyboru dokonują sami klienci, nagroda w konkursie odzwierciedla tendencje na rynku i jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie i marce.
Laury dla Junkersa
W kategorii gazowe przepływowe ogrzewacze wody Junkers zajął pierwsze miejsce, zdobywając złote godło Laur Klienta 2008, a w kategorii urządzenia i systemy grzewcze Junkers uplasował się na drugiej pozycji i uzyskał srebrne godło Laur Klienta 2008.
Ponieważ już po raz trzeci Junkers zebrał największą liczbę głosów i pozytywnych ocen w kategorii przepływowe ogrzewacze wody, w tej grupie produktów przyznano mu prestiżowy Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Konsumenta 2008.
Złoty Laur dla Galmetu
Firma Galmet zajęła pierwsze miejsce w kategorii elektryczne pojemnościowe podgrzewacze wody i otrzymała złoty Laur Konsumenta 2008.
Złoty Laur dla Stiebel Eltron-Polska
Dwa Złote Laury przypadły również firmie Stiebel Eltron-Polska Sp. z o.o. w kategorii elektryczne podgrzewacze wody oraz pompy ciepła.
Nagrody te są potwierdzeniem wysokiej jakości produktów oferowanych przez laureatów.