KLIMOR promuje produkty na AHR Expo w Ameryce Północnej
Wiodący polski producent systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wprowadził swoją markę na rynek amerykański. Premiera produktów z nowego typoszeregu urządzeń ‘Klimor EVO’, w wersji dedykowanej inwestorom w Ameryce Północnej, odbyła się podczas AHR Expo w Las Vegas.
Udział polskiego producenta w największych na świecie targach branży HVACR spowodowany jest rozwojem jego działalności biznesowej w Stanach Zjednocznowych za pośrednictwem spółki z Grupy KLIMA-THERM - Klimor USA Inc. z siedzibą w stanie Georgia. Swoją obecnością na targach AHR Expo, KLIMOR zainaugurował oficjalną działalność w Ameryce Północnej.
fot. KLIMOR
AHR Expo to największe na świecie spotkanie branży HVACR z przeszło 85-letnią tradycją. Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 2.000 wystawców i blisko 60.000 odwiedzających – dostawców, dystrybutorów, projektantów systemów komercyjnych i przemysłowych, a także inwestorów. Tak wielka renoma i skala tego wydarzenia, stanowiła doskonały kontekst amerykańskiej premiery marki KLIMOR. Wejście polskiego producenta na amerykański rynek ma nie tylko prestiżowy charakter, ale także otwiera przed firmą możliwość prezentacji oferowanych rozwiązań szerokiemu gronu potencjalnych klientów.
Na stoisku KLIMOR, firmowanym przez wchodzącą w skład Grupy KLIMA-THERM spółkę Klimor USA Inc. z siedzibą w stanie Georgia, przedstawione zostały m.in. modułowe centrale klimatyzacyjno-wentylacyjne z nowego typoszeregu o nazwie ‘Klimor EVO’. Rozwiązania te zostały stworzone specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach konstrukcyjnych i funkcjonalnych odbiorców w Ameryce Północnej. Ponadto urządzenia spełaniają także określone wymogi certyfikacyjne, obowiązujące w USA, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów wykonania odnoszących się do całej linii produktów KLIMOR.
- Goście, którzy odwiedzali stoisko KLIMOR, przede wszystkim zwracali uwagę na jakość naszych central utożsamianą z produktem segmentu premium. Dbałość o detale, wysokiej klasy komponenty oraz innowacyjne rozwiązania materiałowe tj. chociażby unikalna w swoich antykorozyjnych właściwościach powłoka cynkowo-magnezowa - to tylko wybrane aspekty, które wysoko spozycjonowały ofertę KLIMOR na tle rozwiązań konkurencyjnych – mówi Marek Kupiec, Dyrektor Naczelny w firmie KLIMOR. – Innym z wymienianych atutów, który w kontekście tak dopracowanego produktu okazał się dla amerykańskich odbiorców niemałym zaskoczeniem, była systemowość naszych urządzeń przekładająca się na atrakcyjną cenę w połączeniu z korzystnym dla klienta terminem realizacji zamówienia – dodaje Marek Kupiec.
fot. KLIMOR
Podczas trzydniowych targów AHR Expo w Las Vegas stoisko KLIMOR odwiedziło kilkaset osób. Zainteresowanie urządzeniami było ogromne, a uwagę zwracało odpowiednie zaplecze produkcyjne. Odwiedzający zgłębiali pochodzenie i historię marki, nawiązując kontakty, dające wstęp do już realizowanej, regularnej sprzedaży na terenie Stanów Zjednoczonych, jak i do dalszego rozwijania działalności biznesowej Grupy KLIMA-THERM w Ameryce Północnej.
Firmą Klimor USA Inc. jest amerykańskim przedstawicielstwem polskiego producenta. Pieczę nad działalnością przedstawicielstwa sprawuje Dariusz Szylman, Dyrektor Generalny: menadżer i prawnik z popartym sukcesami doświadczeniem w nadzorowaniu oraz zarządzaniu spółkami w Europie i w USA, od 15 lat związany z branżą HVACR.
Źródło: KLIMOR