Każdy stopień ma znaczenie
W październiku ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Każdy stopień ma znaczenie”, której inicjatorem jest firma Danfoss, światowy dostawca rozwiązań dla ogrzewnictwa oraz chłodnictwa i klimatyzacji, producent najnowszej generacji termostatów grzejnikowych living by Danfoss (http://living.danfoss.pl/).
Akcja
Cele kampanii Organizator chche osiągnąć poprzez edukację społeczeństwa na temat temperatury, która jest najbardziej optymalna dla zdrowego i ekologicznego trybu życia. Głównym przekazem kampanii będzie przekonanie Polaków do bardziej efektywnego zarządzania ciepłem w swoim domu, co ma znaczenie dla poprawy samopoczucia i komfortu życia, obniżenia wydatków na ciepło, a także przyczynia się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych.
Patronem akcji jest Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.
Źródło: Danfoss Poland Sp. z o.o.