310
313
305

KAISAI wystartował z nową kampanią w mediach

W bieżącym roku Klima-Therm kontynuuje ogólnopolską kampanię promującą pompy ciepła oraz klimatyzatory KAISAI – marki własnej w portfolio firmy. Kolejny, jeszcze bardziej intensywny rok reklamowy zainaugurowała nowa odsłona billboardów telewizyjnych i wskazań sponsorskich w radiu. Marka KAISAI zwiększy również swoją dotychczasową obecność w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Synergiczne działania reklamowe zaplanowano na cały 2023 rok.

Kampania reklamowa Kaisai


Począwszy od stycznia widzowie czterech największych stacji telewizyjnych tj. Polsat, TVN/TVN24 oraz TVP zobaczą nowe 8-sekundowe spoty reklamowe KAISAI promujące w pierwszej kolejności pompy ciepła. Reklamę TV o zasięgu ogólnopolskim dopełni sponsoring w kanałach tematycznych, przy programach o najwyższej oglądalności.

Zapoczątkowana latem ubiegłego roku aktywność mediowa KAISAI w telewizji, w roku 2023 będzie filarem kampanii marki i jej wizerunkowym wyróżnikiem, potęgując efekt reklamowy radia i Internetu, w których to marka KAISAI obecna jest od kilku lat. W radiu wskazania sponsorskie emitowane będą na antenach pięciu głównych rozgłośni radiowych z wiodącym udziałem stacji z grupy RFM oraz w sieci Eurozet. Przekaz marki wzmocni lokowanie billboardów przy najbardziej popularnych audycjach tj. m.in. sport, jak również kontekstowo – przy prognozie pogody. Z kolei szeroko zakrojona część digitalowa kampanii KAISAI obejmie dotychczas wykorzystywane, jak i nowe kanały i formaty.

- „Wkraczamy w kolejny rok działań reklamowych budujących świadomość marki,  które tym razem z uwagi na ich intensywność oraz planowany wzrost budżetu określiłabym mianem prawdziwej ofensywy” – mówi Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm i dodaje: - „Według danych Kantar Media, w okresie od stycznia 2020 roku do sierpnia 2022 firma Klima-Therm była największym reklamodawcą wśród wszystkich obecnych mediowo dostawców systemów grzewczych i klimatyzacyjnych, a warto dodać, że nasza branża, w szczególności w odpowiedzi na skokowy wzrost zainteresowania pompami ciepła, stała się bardziej aktywna. Jestem przekonana, iż rozbudowany, w tym dobrze przemyślany, plan naszej tegorocznej kampanii przełoży się na umocnienie pozycji KAISAI na rynku konsumenckim.”

Kampania reklamowa KAISAI w nowej odsłonie ruszyła z początkiem stycznia i będzie realizowana nieprzerwanie do końca 2023 roku. Jej głównym celem jest budowa świadomości marki wśród potencjalnych użytkowników klimatyzacji i pomp ciepła oraz przekierowanie zainteresowania produktami KAISAI do punktów sprzedaży.


Telewizyjne billboardy sponsorskie KAISAI można zobaczyć pod [linkiem].

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.