KAISAI kontynuuje intensywną kampanię radiową
U progu wysokiego sezonu sprzedażowego firma Klima-Therm, generalny dystrybutor i właściciel marki KAISAI, podjęła decyzję o kontynuacji ogólnopolskiej kampanii radiowej promującej urządzenia klimatyzacyjne oraz pompy ciepła. Głównym celem intensywnych działań reklamowych w największych rozgłośniach radiowych, realizowanych nieprzerwanie od blisko roku, jest wzmocnienie rozpoznawalności produktów marki KAISAI wśród klientów indywidualnych i wzrost sprzedaży.
Kampania radiowa marki KAISAI, zapoczątkowana wiosną 2020 roku w stacjach Radio ZET i Antyradio, w sierpniu przeniosła się do rozgłośni należących do Grupy RMF FM, i tam - z uwagi na swoją wysoką skuteczność - będzie kontynuowana aż do stycznia 2022 roku. Spoty sponsorskie KAISAI będą emitowane w RMF FM i RMF Classic – na antenie jednych z najchętniej słuchanych stacji radiowych w Polsce.
Intensywna kampania radiowa pozwala nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i naprowadzić ich na rozwiązania podnoszące jakość życia w zamkniętych pomieszczeniach - w domu czy w biurze. Zarówno nasze systemy klimatyzacyjne, jak i cieszące się rosnącą popularnością pompy ciepła, to produkty z grupy urządzeń ekonomicznych, tym samym są one osiągalne dla każdego, a jednocześnie znakomicie poprawiają komfort, szczególnie w obecnych czasach pracy zdalnej - komentuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm, i dodaje: Ze względu na bardzo pozytywny odbiór dotychczasowych działań promocyjnych oraz ich bezpośrednie przełożenie na sprzedaż, w sezonie 2021/22 ponownie stawiamy na wzmacnianie rozpoznawalności marki KAISAI w medium o szerokim zasięgu, jakim jest radio, przekierowując zainteresowanie produktami do sieci naszych autoryzowanych instalatorów. W efekcie zapewniamy sobie stałą obecność reklamową w eterze, która łącznie potrwa co najmniej dwa lata. Bez wątpienia jest to jeden z największych projektów marketingowych realizowanych przez firmę Klima-Therm.
W czasie trwania kampanii w RMF FM i RMF Classic spoty sponsorskie nadawane są 7 dni w tygodniu, w różnych pasmach antenowych, poprzedzając i zamykając wybrane audycje cieszące się największą popularnością wśród słuchaczy.