InstalReporter: Internet w branży grzewczej i branża grzewcza w Internecie
"…albo Twoja firma będzie w Internecie, albo jej wcale nie będzie" - nowy dział w InstalReporterze - bezpłatnym magazynie branży instalacyjnej.
Internet od lat powoduje na przykład to, że systematycznie spadają nakłady drukowanych czasopism. Czytelnicy przenoszą się do sieci, a coraz więcej tradycyjnych czasopism powiela swoją formę off-line do wersji on-line. Nasz nowy dział poświęcony obecności branży grzewczo-instalacyjnej w Internecie, a także patrząc odwrotnie – roli Internetu w tejże branży, będzie Państwu w szczególności przybliżał możliwości wykorzystania szans, jakie daje to najbardziej dynamicznie rozwijające się narzędzie marketingu, sprzedaży i komunikacji z Klientem.
W szczególności odnosić się będziemy do specyfiki branży i funkcjonujących w jej obrębie firm usługowych i handlowych. Raporty rynkowe z kolei przybliżą Państwu m.in. zainteresowania Klientów, sezonowość tego zainteresowania, a także to, na co uwagę zwraca się ostatnio szczególnie – wpływu działań e-marketingowych na tradycyjną sprzedaż „off-line” (tzw. efekt ROPO). Zaprosimy Państwa także do aktywnego udziału w kształtowaniu tematyki artykułów poprzez głosowanie w sondzie on-line na najciekawsze ich propozycje. czytaj więcej
Źródło: InstalReporter