310
313
305

Instalacje 2012: Złoty Medal MTP w nowej odsłonie

Nowa formuła konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich na targach BUDMA 2012 i INSTALACJE 2012.

Instalacje 2012: Złoty Medal MTP w nowej odsłonie

Złoty Medal 2012W styczniu 2012 roku, podczas targów BUDMA, Międzynarodowe Targi Poznańskie po raz pierwszy wręczą nowe Złote Medale. Każdy nagrodzona firma wraz z medalem otrzyma m.in.: pakiet medalisty, gwarancję ekspozycji produktu w targowej „Strefie Mistrzów” oraz weźmie udział w konkursie „ZŁOTY MEDAL MTP - WYBÓR KONSUMENTÓW 2012”.

Złoty Medal to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i prestiżowych nagród na polskim rynku wystawienniczym. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich obchodził w 2009 r. swoje 30 – lecie. Został ustanowiony decyzją Ministra Handlu Zagranicznego i Prezesa Zarządu Naczelnej Organizacji Technicznej w 1979 r. Był, jako nagroda, wzorowany na wyróżnieniach i medalach nadawanych na innych, najbardziej znanych i renomowanych zagranicznych targach i wystawach.

Do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich rocznie staruje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełniają kryteria profesjonalnego jury otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. Sąd Konkursowy, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.

Nagradzane są produkty, a nie firmy, chociaż to one otrzymują wyróżnienie za swój wyrób, eksponat, czy koncepcję. Nagrodzone produkty uzyskują w ten sposób dodatkową rekomendację rynkową. Firmy cenią sobie to wyróżnienie i niektóre twierdzą, że to właśnie wyróżnienie powoduje wzrost sprzedaży tych produktów w granicach od 10 do 30 procent, a jednocześnie wzrasta zaufanie konsumenta - nabywcy do nagrodzonych produktów, z którymi spotyka się on na rynku. Złoty Medal MTP spełnia też funkcje i wymogi referencyjne dla produktu i firmy na rynkach zagranicznych.

Znacznie wcześniejszy termin wyłaniania laureatów to pierwsza, i nie jedyna z nowości wprowadzonych w Konkursie. Lista produktów nagrodzonych Złotym Medalem znana będzie już na kilka tygodni przed rozpoczęciem targów. Pozwoli to poznańskim targom jeszcze lepiej promować zwycięzców konkursu w mediach, w newsletterach do profesjonalistów, a także w Internecie. Szeroka kampania promocyjna laureatów przewidziana jest także w trakcie i po zakończeniu targów.

Laureat Złotego Medalu otrzyma Pakiet medalisty - komplet materiałów promocyjnych, które wystawca będzie mógł użyć w kampanii promocyjnej: Złoty Medal, logotyp, materiały prasowe, szablon reklamy prasowej „Zdobywca Złotego Medalu MTP” oraz film i zdjęcia z gali wręczenia nagród.

Informacje o produktach nagrodzonych Złotym Medalem prezentowane będą na ekskluzywnym stoisku zlokalizowanym w centrum ekspozycji targowej – Strefie Mistrzów. Materiały promocyjne wzbogacone będą wypowiedziami ekspertów, uzasadniających przyznanie nagrody. W strefie zwiedzający oraz wystawcy będą mogli oddawać głosy na laureatów, których to produkty uważają za najlepsze. Strefa Mistrza to stała ekspozycja, która znajduje się na każdych targach. W zależności od tego, gdzie aktualnie będą odbywać się targi Strefy Mistrzów będzie można szukać w pawilonie nr 3, 5 oraz w „czteropaku” w przy pawilonie 7A.

Podczas odbywających się imprez targowych, goście targów będą mieli szansę wybrać najlepszy produkt z tych nagrodzonych Złotym Medalem. Swoje głosy będzie można oddawać na stronie internetowej Złotego Medalu, poprzez specjalnie przygotowany sondaż. Każda z osób będzie miała możliwość oddania swojego głosu tylko na jeden produkt, który uważa za absolutny targowy HIT! I tak, produkty nagrodzone na BUDMIE będą konkurować o głosy zwiedzających między sobą, podobnie produkty na targach CBS, czy POLEKO. Ten produkt, który otrzyma największą liczbę głosów, zdobędzie prestiżowy tytuł „ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTÓW” oraz specjalnie zaprojektowaną na tę okazję statuetkę. Firma, której produkt zwycięży otrzyma również kartę VIP. Karta ta będzie upoważniała do darmowego wejścia na wszystkie imprezy organizowane przez lidera branży – Międzynarodowe Targi Poznańskie.


Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.