265
226
269

Harmann-wentylator strumieniowy PIRAX Najciekawszym Produktem 2015 w kategorii „Bezpieczeństwo Pożarowe” 13. edycji Forum Wentylacja-Salon Klimatyzacja.

Podczas największego wydarzenia w Polsce branży HVACR, 13 edycji Forum Wentylacja-Salon Klimatyzacja odbywającego się 3-4 marca firma Harmann zaprezentowała swoje najnowsze urządzenia. Wśród nowości znalazł się wentylator strumieniowy PIRAX który zwyciężył w konkursie „Najciekawszy Produkt 2015” w kategorii „Bezpieczeństwo Pożarowe”.

Harmann-wentylator strumieniowy PIRAX Najciekawszym Produktem 2015 w kategorii „Bezpieczeństwo Pożarowe” 13. edycji Forum Wentylacja-Salon Klimatyzacja.

Zwiedzający mogli oddać tylko jeden głos, tym bardziej cieszy nas Państwa zaufanie i uznanie dla produktów firmy Harmann.

Wentylatory strumieniowe PIRAX dedykowane są do pracy w bezprzewodowych systemach wentylacji garaży, które w porównaniu z tradycyjną wentylacją kanałową zapewniają:

-oszczędność kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych,
-łatwy montaż instalacji i regulacji systemu,
-skuteczną wentylację w przekroju całego garażu,
-oszczędność energii,
-małą przestrzeń montażową,
-cichą pracę.

Urządzenia zapewniają efektywne ograniczenie rozprzestrzenienia się  gorącego powietrza, dymu oraz gazów powstałych w trakcje pożaru oraz skuteczne dzienne „przewietrzanie”  zanieczyszczeń wywołanych ruchem samochodowym.

Wentylatory strumieniowe PIRAX dostępne są w wersji jednokierunkowej lub rewersyjnej, z silnikami jedno lub dwubiegowymi oraz produkowane w trzech wielkościach 315, 355, 400 oraz osiągają maksymalną siłę ciągu równą 65 N. Urządzenia wykonane są  zgodnie z normą EN 12101-3 w klasie odporności ogniowej F300 i F400 (w czasie przetłaczanego czynnika do 120 min). Maksymalna temperatura powietrza  w trybie pracy ciągłej 40°C. Obudowa wentylatora wykonana jest z blachy stalowej. Zastosowane eliptyczne tłumiki umożliwiają oszczędność miejsca zapewniając mała przestrzeń montażową. Wirnik wentylatora wyważony statycznie i dynamicznie zgodnie z ISO 1940 w klasie G6,3. Standardowo w celu ochrony przed przedostaniem się części stałych po stronie wlotu zamontowana została siatka ochronna, natomiast po stronie wylotu deflektor umożliwiający sterowanie strugą powietrza poprzez regulację kąta łopatek.

Wszystkim głosującym serdecznie dziękujemy za wyróżnienie.

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.