HAIER numerem jeden na świecie wśród marek zdalnie sterowanych klimatyzatorów
Według raportu przygotowanego przez firmę Euromonitor marka HAIER została numerem jeden na świecie w dziedzinie zdalnie sterowanych klimatyzatorów.
Informację o wyróżnieniu marki, 1 lutego, oficjalnie podpisał i wydał w światowym raporcie danych w zakresie klimatyzatorów zdalnie sterowanych David Cleveland, Dyrektor ds. Badań w Euromonitor. Londyńska firma zajmuje się wiarygodnymi badaniami rynku światowego. W ostatnim raporcie poinformowano, że Haier jest główną marką na świecie posiadającą w swojej ofercie największą ilość urządzeń podłączonych i sterowanych zdalnie za pomocą Internetu, z udziałem w rynku wynoszącym 23,6% pod względem wielkości sprzedaży w 2016 roku. Zgodnie z zawartymi w raporcie danymi, jest to pierwsze na świecie wiarygodne źródło informacji poparte badaniami z zakresu zdalnie sterowanych klimatyzatorów, wydane przez Euromonitor.
Zgodnie z kryterium oceny Euromonitor, pod uwagę brane były klimatyzatory z wbudowaną funkcją łączności z innymi urządzeniami i/lub konsumentami oraz urządzeniami IoT, które mogą komunikować się ze sobą wzajemnie. Klimatyzatory poddawane badaniom obejmują inteligentne, zautomatyzowane urządzenia, które:
- wymagają niewielkiej ingerencji człowieka,
- posiadają zintegrowany moduł łączności,
- wyróżniają się zaawansowanymi funkcjami wykrywania,
- pozwalają na analitykę zintegrowaną z internetowymi usługami wsparcia.
Wspomniany raport z badań został synchronicznie przeprowadzony przez Euromonitor w 46 krajach i regionach, z udziałem 30 marek z całego świata. Kluczową kwestią był fakt, że w 2016 roku, klimatyzatory zdalnie sterowane Haier były eksportowane do 32 krajów i regionów, m. in. Stanów Zjednoczonych, Włoch, Francji, Rosji, Indii, Polski. W związku z tym osiągają one czterokrotnie wyższe tempo wzrostu w porównaniu do produktów konkurencyjnych.