Grupa Klima-Therm zamknęła pierwsze półrocze roku 2019 z obrotem na poziomie 203 mln zł. Wynik podkreśla pozycję lidera w Polsce, ale także prezentuje sukces firmy w intensywnym rozwoju na rynkach eksportowych.

Grupa Klima-Therm odnotowała rekordowe I półrocze!

Tak rekordowe przychody, a są w dużej mierze spowodowane sukcesywnie realizowaną i przemyślaną strategią biznesową, która zakłada rozwój firmy za pośrednictwem inwestycji, zwiększenia mocy wytwórczych oraz umocnienia marek własnych w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Po pierwszym półroczu Grupa odnotowała łączne obroty na poziomie 203 mln zł,  które stanowią 39% wzrostu w stosunku do ubiegłego roku. W Polsce firma może pochwalić się sprzedażą sięgającą 139 mln zł i dynamiką wynoszącą 36%. Jeszcze bardziej spektakularny sukces Grupa Klima-Therm odniosła na rynkach zagranicznych; przede wszystkim w Europie i krajach Ameryki Północnej, poprawiając swój wynik o 48%.

Tak dobry efekt przyniosła zarówno działalność produkcyjna, jak i dystrybucyjna Grupy.

- Z przyjemnością podsumowujemy pierwsze półrocze 2019 roku, które zamykamy ze znaczącym wzrostem w porównaniu do pierwszego półrocza roku 2018. Nie byłoby to możliwe bez zaufanych Partnerów, z którymi od lat współpracujemy, jak i wysiłków wykwalifikowanej kadry Pracowników – komentuje Daniel Jaśkiewicz, Prezes Zarządu w Grupie Klima-Therm i dodaje - Cieszy mnie fakt, że ciężka praca, którą od lat wkładamy w budowanie naszych wiodących marek, znajduje potwierdzenie w zaufaniu ze strony Klientów, a w konsekwencji sukcesywnym wzroście sprzedaży – i to zarówno w obszarze inwestycji komercyjnych, jak i w kanale sprzedaży małych urządzeń dla domu. W segmencie marek premium tj. Fujitsu oraz Klimor odnotowaliśmy kilkudziesięcioprocentowy wzrost, czyli na poziomie dynamiki  branży HVACR, natomiast w przypadku naszej młodej marki własnej Kaisai, operującej w segmencie urządzeń economy, rośniemy szybciej niż rynek, zamykając bieżące półrocze kilkusetprocentowym wzrostem.

Wykorzystanie przez Grupę Klima-Therm sprzyjającej koniunktury rynkowej, a także dalsze plany intensyfikacji sprzedaży flagowych marek we wszystkich kluczowych segmentach rynku, umożliwiają  firmie optymistycznie prognozować roczne rezultaty.

 

Źródło: Grupa Klima-Therm

 

Dowiedz się więcej