Grupa Klima-Therm skutecznie realizuje strategię intensyfikacji działalności eksportowej, m.in. wejście na nowe rynki zbytu, co pokazuje promując w 2020 roku swoją ofertę podczas największych międzynarodowych imprez targowych. W kalendarzu obecności na światowych wydarzeniach znajdą się aż 4 wystawy odbywające się w Europie i Ameryce Północnej.

Grupa Klima-Therm na największych międzynarodowych targach (2020)

Grupa Klima-Therm rozpocznie 2020 rok od promocji central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych z najnowszej linii Klimor Evo na targach AHR Expo. Coroczne spotkanie przedstawicieli branży HVACR odbędzie się 3-5 lutego na Florydzie, w Orlando (USA). Już miesiąc później – 3 i 4 marca firma zaprezentuje portfolio swoich flagowych marek, na czele z Fujitsu, Kaisai, Klimor i Klima-Therm by Clint, w Warszawie podczas największego w Polsce wydarzenia branżowego Forum Wentylacja-Salon Klimatyzacja. Także w marcu, z ofertą Klimor i Kasiai będą mogli zapoznać się odwiedzający targi Mostra Convegno Expocomfort (17-20 marca) w Mediolanie. Tak napięty kalendarz wystawienniczy Grupa Klima-Therm zwieńczy, kluczowymi dla rynku niemieckiego, targami Chillventa, które odbędą się w Normyberdze 13-15 października.

– Promocja Grupy Klima-Therm podczas wydarzeń targowych o znaczeniu globalnym to wynik realizacji strategii intensyfikacji sprzedaży eksportowej. Jesteśmy przekonani, iż budowa świadomości i pozycji naszej firmy za granicą wymaga bezpośrednich narzędzi wsparcia marketingowego, a targi doskonale wpisują się w to założenie – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm. – Stale umacniamy pozycję firmy w Polsce, z drugiej strony poszukujemy nowych szans na rozwój działalności biznesowej, przede wszystkim w oparciu o rynki europejskie, Stany Zjednoczone i Kanadę. Już dziś udział sprzedaży zagranicznej kształtuje się na poziomie jednej trzeciej przychodów Grupy przy kilkudziesięcioprocentowej dynamice rok do roku. Ekspansja to bez wątpienia jeden z głównych celów firmy, mający swoje odzwierciedlenie w przyszłorocznym planie marketingowym – dodaje.

Na targach w Orlando, Warszawie, Mediolanie i Norymberdze, Grupa Klima-Therm pokaże rozwiązania z oferty kluczowych marek wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Na stoiskach nie może zabraknąć premierowych produktów oraz rozwiązań koncepcyjnych, będących owocem pracy działu R&D. Dopełnieniem obecności Grupy Klima-Therm na największych wydarzeniach branżowych będą spotkania z partnerami biznesowymi i klientami, którzy tworzą grono odbiorców z 35 krajów na całym świecie.

 

Dowiedz się więcej