273
274
276
226

Galmet. Nowy wizerunek marki.

Galmet, niegdyś jednoosobowy zakład rzemieślniczy, a dziś firma z 30. letnim doświadczeniem, zatrudniająca ponad 700 osób i produkująca w halach o powierzchni 22 000 m2 zmienia swój wizerunek: zaczynając od materiałów poligraficznych, na stronie internetowej kończąc.

Galmet. Nowy wizerunek marki.

Działania są wynikiem dynamicznego rozwoju, poszerzania oferty i rynków sprzedaży. Głównym elementem nowego wizerunku jest postać, która wskazuje na doskonałość ludzkiego systemu w połączeniu z urządzeniami techniki grzewczej Galmetu. Wszystko ma na celu wzmocnienia wizerunku marki, która jest liderem w produkcji ogrzewaczy wody na rynku polskim.

Powstał nowy wizerunek graficzny marki Galmet, który prezentowany jest na materiałach wizerunkowo-sprzedażowych, taborze samochodów czy reklamach prasowych. Będzie on podstawą do nowo tworzonej strony internetowej. Za zadaniem wzmocnienia wizerunku marki stoją także liczne działania z zakresu Public Relations.

Wraz z dynamicznym rozwojem firmy został stworzony nowy motyw graficzny, który jest zobrazowany przez silną, biegnącą postać, która utożsamia wytrwałość na rynku i ciągłe „rwanie” do przodu, by spełniać oczekiwania klientów. To podkreślenie, że Galmet to „Systemy grzewcze technologicznie doskonałe”. Podobnie jak człowiek posiada w swoim organizmie wiele narządów, które tworzą z niego „maszynę” doskonałą. Tak i w przypadku precyzji produktów Galmetu widoczne jest bezpośrednie nawiązanie do skomplikowanych i wymagających najlepszych technologii i przedniego wykształcenia do projektowania urządzeń techniki grzewczej.

Galmet z rozmachem zaczął 2012 rok. Pod koniec stycznia Galmet zaprezentował się na Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA w Poznaniu, udowadniając jak ważne są dla firmy relacje z klientem, niczym relacje rodzinne, które na co dzień można zobaczyć w strukturze firmy. Na to wydarzenie Galmet przygotował specjalne stoisko już z zastosowaniem nowego motywu graficznego, wraz z szeregiem materiałów wizerunkowo-sprzedażowych oraz niecodziennymi gadżetami spójnie nawiązującymi do całokształtu idei, wśród których znalazł się także kalendarz na 2012 rok prezentujący bogaty asortyment sprzedażowy okraszony aktami pięknych kobiet.

Galmet posiada w swojej ofercie także kotły centralnego ogrzewania, pompy ciepła oraz systemy solarne. Firma zaopatruje każdy rejon naszego kraju, zapewniając przy tym ogólnopolski serwis i polecanych przez siebie certyfikowanych instalatorów. Produkty firmy cieszą się dużym zainteresowaniem i ze względu na swoją najwyższą jakość oraz bardzo korzystną relację jakości do ceny.

Źródło: ''

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.