273
274
276
226

FUJITSU w ogólnopolskiej kampanii radiowej

Z początkiem sezonu Klima-Therm intensyfikuje aktywności reklamowe. Chcąc jak najlepiej wykorzystać miesiące wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi oraz pompami ciepła, firma rozpoczęła kampanię reklamową marki FUJITSU w radiu.

kampania-reklamowa-fujitsu-rmf

W ramach zaplanowanych działań, na antenach rozgłośni RMF FM i RMF Classic będzie można usłyszeć 8-sekundowe jingle sponsorskie budujące świadomość produktów FUJITSU w powiązaniu z najwyższą jakością oferowanych systemów klimatyzacyjnych i grzewczych przeznaczonych do domu i biura. Według wstępnych szacunków, emitowany 7 dni w tygodniu przekaz reklamowy, towarzyszący popularnym audycjom w pasmach porannym i wieczornym oraz ich zwiastunom, trafi do grupy ponad 5 mln słuchaczy z kluczowej dla obu kategorii urządzeń grupy docelowej.

Kampania FUJITSU ma przede wszystkich charakter wizerunkowy – buduje świadomość marki i produktów FUJITSU, w szczególności wśród odbiorców indywidualnych potencjalnie zainteresowanych klimatyzacją i pompami ciepła. Mamy nadzieję, iż większa rozpoznawalność marki przełoży się na cele sprzedażowe, dzięki czemu reklama będzie dodatkowym wsparciem dla naszych partnerów handlowych – dystrybutorów i instalatorów podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm.

Radiowa kampania klimatyzatorów i pomp ciepła FUJITSU została zaplanowana w oparciu o ogólnopolskie radio RMF FM – najchętniej słuchaną stację w kraju, kierowaną do atrakcyjnej grupy komercyjnej 25-39 lat, oraz w ponadregionalnym w radiu RMF Classic obejmującym swoim technicznym zasięgiem 21 miast w Polsce, z grupą słuchaczy w większości stanowiących osoby w wieku 30-54 lata – managerów, właścicieli firm i specjalistów wykonujących wolne zawody. Obydwie grupy odbiorców rozgłośni ujętych w media planie definiowane są jako świadome swoich potrzeb i otwarte na nowe technologie.

Na antenach stacji z Grupy RMF firma Klima-Therm równolegle realizuje intensywne działania promocyjne dla marki własnej KAISAI.

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.