Fujitsu rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową
Od 1 lipca w telewizji rusza kampania Klima-Therm promująca urządzenia klimatyzacyjne Fujitsu. 8-sekundowy materiał będzie emitowany w najbliższych tygodniach w Stacji TVN24.
Głównym celem kampanii jest budowa świadomości japońskiej marki Fujitsu jako najwyższej klasy urządzeń klimatyzacyjnych segmentu premium. W wyprodukowanym przez Klima-Therm billboardzie telewizyjnym promowany jest najnowszy model klimatyzatora ściennego KETA Design Series, który doskonale wpisuje się w koncept nowoczesnych rozwiązań łączących walory technologiczne i funkcjonalne z unikalną konstrukcją oraz nieszablonową kolorystyką jednostki.
Emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich została zaplanowana w oparciu o letnią ramówkę ogólnopolskiej stacji TVN24 z Grupy TVN Discovery, która plasuje się w ścisłej czołówce kanałów informacyjnych w Polsce. Spoty Fujitsu ulokowano przy programach o najwyższej oglądalności w kluczowej grupie docelowej, w tym również kontekstowo przy prognozie pogody.
– Kampania powstała przede wszystkim z myślą o wsparciu sprzedaży sieci naszych autoryzowanych dystrybutorów i instalatorów. Jesteśmy na początku letniego sezonu i okresu wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi. Ten trend chcemy wykorzystać, zachęcając konsumentów do inwestycji w rozwiązania z japońskiej, najwyższej półki jakościowej – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm. – Telewizja jako medium reklamowe jest w naszym przekonaniu najlepszym nośnikiem wizerunkowego przekazu, skutecznie budującym świadomość i podkreślającym atuty marki premium. Bardzo się cieszę, że jako Grupa Klima-Therm coraz mocnej inwestujemy w promocję w mediach o szerokim zasięgu tj. Internet, radio, a teraz – telewizja – dodaje Ewa Pilarska.
Reklama Fujitsu została również udostępniona za pośrednictwem kanału firmy Klima-Therm na YouTube – zachęcamy do oglądania!