Fujitsu Partnerem Głównym projektu „Kino na Leżakach”
14 czerwca rusza kolejna edycja projektu plenerowych pokazów filmowych „Kino na Leżakach”, którego jednym z Partnerów Głównych jest Fujitsu – japońska marka systemów klimatyzacyjnych i pomp ciepła. Cykl ponad 60 wydarzeń obejmie popularne nadmorskie kurorty oraz wybrane miasta centralnej i wschodniej Polski. Dla uczestników plenerowych pokazów – turystów oraz mieszkańców, oprócz interesującego repertuaru, przygotowano m.in. stoisko informacyjne Fujitsu oraz konkursy z nagrodami.
Partnerstwo w projekcie „Kino na Leżakach” jest częścią ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki Fujitsu realizowanej przez firmę Klima-Therm – generalnego dystrybutora Fujitsu w Polsce. Spoty reklamowe zobaczyć można w blisko 340 kinach brokera reklamy Kinads oraz w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP, TVN, TVN24 i Polsat. Teraz reklama Fujitsu towarzyszyć będzie również wakacyjnym pokazom filmowym w plenerze, uzupełniając zaplanowane na ten rok działania promocyjne. Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki i urządzeń Fujitsu wśród klientów końcowych - potencjalnych użytkowników klimatyzatorów i pomp ciepła.