Fondital Service w Polsce
We wrześniu 2010 roku została utworzona w Skawinie Fondital Service Polska Sp. z o.o. Spółka należy do Fondital Group, światowego lidera w produkcji urządzeń grzewczych, od lat obecnego na polskim rynku.
Polska od zawsze jest dla Fondital rynkiem strategicznym w kwestii rozwoju marek Fondital i Nova Florida. Aby być jeszcze bliżej swoich klientów i móc stawić czoło wyzwaniom rynku utworzono nową strukturę – Fondital Service Polska. Personel handlowy i inżynierzy wspierani przez włoski zespół z Fondital Italia będą do dyspozycji klientów oraz partnerów handlowych Fondital w Polsce.
W nowej siedzibie znajdują się sale przeznaczone do szkoleń teoretycznych i praktycznych, które pozwolą klientom i partnerom handlowym na ciągłe uaktualnianie wiedzy o produktach Fondital. W sali wystawowej będzie można zobaczyć szeroką gamę produktów z sektora grzewczego. W showroomie będą odbywały się także spotkania oraz prezentacje.
Fondital Service Polska Sp. z o.o. zajmie się obsługą handlową, zarządzaniem siecią serwisową, doradztwem technicznym oraz promocją marek Fondital i Nova Florida. Skupi się na rozwoju sprzedaży grzejników aluminiowych i kotłów włoskiego producenta oraz na wprowadzeniu na rynek nowych linii produktów. Nowe inwestycje oraz akcje wspierania kanałów sprzedaży pozwolą firmie na umocnienie swojej pozycji na polskim rynku i na jeszcze efektywniejszą obsługę klientów.
W nowej siedzibie znajdują się sale przeznaczone do szkoleń teoretycznych i praktycznych, które pozwolą klientom i partnerom handlowym na ciągłe uaktualnianie wiedzy o produktach Fondital. W sali wystawowej będzie można zobaczyć szeroką gamę produktów z sektora grzewczego. W showroomie będą odbywały się także spotkania oraz prezentacje.
Fondital Service Polska Sp. z o.o. zajmie się obsługą handlową, zarządzaniem siecią serwisową, doradztwem technicznym oraz promocją marek Fondital i Nova Florida. Skupi się na rozwoju sprzedaży grzejników aluminiowych i kotłów włoskiego producenta oraz na wprowadzeniu na rynek nowych linii produktów. Nowe inwestycje oraz akcje wspierania kanałów sprzedaży pozwolą firmie na umocnienie swojej pozycji na polskim rynku i na jeszcze efektywniejszą obsługę klientów.
Źródło: ''
Komentarze