Decyzja o wejściu na giełdę została podjęta w ramach strategii rozwoju, która zawsze określała firmę Carel.

11 czerwca to kamień milowy dla przyszłości CAREL: dzień, w którym firma została notowana na giełdzie. Pierwsza oferta obejmowała 35 milionów akcji, stanowi to 35% kapitału zakładowego spółki. Akcjonariat publiczny oferowano w ramach oferty prywatnej zarezerwowanej dla inwestorów kwalifikowanych we Włoszech i inwestorów instytucjonalnych za granicą. Akcje zawarte w ofercie sprzedano proporcjonalnie przez Luigi Rossi Luciani Sapa i Luigi Nalini Sapa.

- Pomysł wejścia na giełdę, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad spółką, to długoterminowy projekt, nad którym pracujemy od wielu lat - skomentował Francesco Nalini, Dyrektor Generalny CAREL. - Wierzymy, że pozytywnie wpłynie to na wyniki długoterminowe, nie spoczniemy na laurach i otworzymy się na rynek jeszcze bardziej.

- Decyzja wejścia na giełdę została podjęta w ramach strategii rozwoju, która zawsze określała naszą firmę, dlatego można ją uznać za podstawowy krok w zapewnieniu dalszego wzrostu: bycie obecnym na rynku finansowym będzie w rzeczywistości zachęta do poprawy jeszcze bardziej - skomentowali założyciele CAREL, Luigi Rossi Luciani i Luigi Nalini.

Wyniki akcji w ciągu pierwszych kilku dni okazały się bardzo pozytywne, a ich debiut podniósł ich wartość. Inwestorzy docenili firmę, jej długoterminową historię sukcesu o niskim ryzyku na rynku włoskim.

 

Dowiedz się więcej