FERRO organizuje szkolenia dla instalatorów
Wrzesień i październik 2010 roku upłynęły w firmie FERRO S.A. pod znakiem szkoleń. Ponad 100 instalatorów z całej Polski wzięło udział w cyklu szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi serwisowej.
Lubrza (17-18.IX), Iława (01-02.X), Zawoja (08-09.X) oraz siedziba firmy - Skawina były miejscami spotkań, podczas których uczestnicy otrzymali aktualne informacje na temat Grupy FERRO, zwiedzili Laboratorium Zakładowe, zapoznali się z funkcjonowaniem Serwisu 48h, a także omówili Ustawę Konsumencką i Kodeks Cywilny w odniesieniu do reklamacji. Ponadto program szkoleń obejmował demonstracje napraw wybranych produktów: baterii bezdotykowych, baterii wannowych stojących trzy- i czterootworowych, baterii podtynkowych, baterii Press Z200 oraz zaworu pisuarowego Z210. Przedstawiono również najnowszą ofertę FERRO, między innymi: baterie ze stali szlachetnej AISI 304, baterie pokryte powłoką PVD, perlator CareGuarde oraz baterie VerdeLine i produkty z diodami LED.
W szkoleniach zorganizowanych w malowniczych zakątkach kraju nie mogło zabraknąć rekreacji i dobrej zabawy. Organizatorzy zadbali o to, aby uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w spływie kajakowym, w grze w kręgle, czy wypocząć podczas rejsu po wodach Jeziora Jeziorak.
Szkolenia prowadzili: Stanisław Piasecki Szef Serwisu, Sławomir Lasek Specjalista ds. certyfikacji i Maciej Podraza Kierownik Działu Technicznego. W spotkaniu w Zawoi wziął udział Zbigniew Gonsior Dyrektor Marketingu.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzymał Certyfikat „Serwisu FERRO”.
W szkoleniach zorganizowanych w malowniczych zakątkach kraju nie mogło zabraknąć rekreacji i dobrej zabawy. Organizatorzy zadbali o to, aby uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w spływie kajakowym, w grze w kręgle, czy wypocząć podczas rejsu po wodach Jeziora Jeziorak.
Szkolenia prowadzili: Stanisław Piasecki Szef Serwisu, Sławomir Lasek Specjalista ds. certyfikacji i Maciej Podraza Kierownik Działu Technicznego. W spotkaniu w Zawoi wziął udział Zbigniew Gonsior Dyrektor Marketingu.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzymał Certyfikat „Serwisu FERRO”.
Źródło: ''
Komentarze