314
313
305

AQUA-THERM Praga 2008

Międzynarodowe Tragi Systemów Grzewczych, Wentylacji, Klimatyzacji, Technologii Sanitarnych i Ochrony Środowiska AQUA-THERM PRAHA 2008 rozpoczynają się 25 listopada.


W dniach od 25 do 29 listopada br. w czeskiej Pradze bedą miały miejsce targi International Trade Fair of Heating Technology, Air-conditioning, Sanitary, Environment Protection Technology, Measurement and Regulation AQUA-THERM PRAHA 2008.
AQUA-THERM to największa i najważniejsza impreza branży instalacyjnej w Czechach. W roku 2007 wystawa skupiła 466 wystawców (w tym 106 zagranicznych) oraz 41.540 zwiedzających, sposród których aż 24.467 to dealerzy i eksperci z branży. Targi odwiedzają hydraulicy, instalatorzy systemów grzewczych, klimatyzacyjnych i chłodniczych, elektrycy, inżynierowie i przedsiębiorcy budowlani, dystrybutorzy sprzętu grzewczego, elektrycznego i oświetleniowego, architekci, projektanci oraz klienci indywidualni.
Tegoroczne targi AQUA-THERM PRAGA przeniesione zostały na nowootwarty teren targowy w północnej części Pragi PVA Letňany.


Tematyka AQUA-THERM:
• meble łazienkowe i akcesoria,
• ochrona środowiska,
• armatura i zawory, technologie grzewcze, wyposażenie instalacji,
• materiały izolacyjne, urządzenia pomiarowe i kontrolne, rury i orurowania,
• pompy, technika sanitarna, baseny,
• wentylacja i klimatyzacja,
• woda i systemy wodne i kanalizacyjne.
Co roku, AQUA-THERM PRAHA towarzyszy bogaty i zróżnicowany cykl wykładów i seminariów doceniany zwłaszcza przez profesjonalistów, którego tematem przewodnim są nowe trendy i technologie w dziedzinie oszczędności energii. Uczestnictwo w konferencjach dodatkowych jest dostępne bezpłatnie dla wszytskich odwiedzających targi.
Złoty Medal targów AQUA-THERM Praga jest jednym z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie technicznego wyposażenia budynków w Republice Czeskiej. Nagradzane produkty wybierane są przez komisję złożoną z uznanych ekspertów, a zwycięzcy ogłaszani na uroczystej wieczornej gali. Złote Medale znacząco pomagają laureatom w promocji swoich produktów.
Praskim targom AQUA-THERM towarzyszy każdego roku jedna z największych kampanii reklamowych w całej branży targowej. Strategia komunikacji medialnej obejmuje wszystkie kanały reklamowe - reklamy telewizyjne, radiowe, reklamy w czasopismach specjalistycznych oraz w codziennej prasie, internecie, reklamie zewnętrznej (billboardy, na tramwajach) oraz mailingi poczta tradycyjna do ponad 30000 adresatów.
Zobacz:
>>lista wystawców AQUA-THERM Praga 2008
>>program AQUA-THERM Praga 2008

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.