LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. jest światowym liderem wśród producentów oferujących nowatorskie technologie w dziedzinie elektroniki, komunikacji mobilnej oraz sprzętu AGD, zatrudniając 82000 pracowników w 119 miejscach na całym świecie. W 2013 r. globalna sprzedaż LG osiągnęła poziom 53,10 mld USD. Firma składa się z czterech kategorii biznesowych - Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution, oraz Vehicle Components - i jest jednym z największych na świecie oraz wiodących producentów płaskich telewizorów, urządzeń mobilnych, klimatyzatorów, pralek i lodówek. LG Electronics jest Partnerem Roku 2014 – w programie ENERGY STAR. Więcej informacji na temat firmy LG Electronics dostępne na stronie www.LGnewsroom.com.
LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company
LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company jest światowym liderem w dziedzinie sprzętu AGD, klimatyzacji oraz systemów VRF. Firma tworzy kompleksowe rozwiązania dla domu na podstawie wiodących technologii w branży. LG stawia sobie za cel ułatwianie życia konsumentów na całym świecie, dostarczając doskonale zaprojektowane produkty w tym lodówki, pralki, zmywarki, urządzenia kuchenne, odkurzacze, sprzęt do zabudowy, klimatyzatory, oczyszczacze powietrza i osuszacze. Wszystkie te produkty zapewniają większą wygodę, doskonałą wydajność, duże oszczędności oraz korzyści zdrowotne. Więcej informacji nt. produktów LG dostępne na stronie www.LG.com.
www.strefaklimatyzacji.pl
www.lg.com/pl/klimatyzacja
W budynku Promenady ZITA instalacja trójrurowego systemu klimatyzacji LG została wykonana przez krakowską firmę WOMAR. Warto zaznaczyć, że w praktyce system LG stanowi dla budynku jedyne źródło chłodu i ciepła, również w odniesieniu do central wentylacyjnych.
Aries Hotel & SPA w Zakopanem Zaproponowane przez LG rozwiązania pozwoliły wybrać najbardziej optymalny system klimatyzacji VRF, który pasował do specyficznego układu i bryły hotelu. Wybór systemu VRF pozwolił zaoszczędzić stosunkowo dużo miejsca i elastycznie dostosować się do różnych ograniczeń architektonicznych, które wynikały ze specyfiki bryły budynku.
Tak jak pojawił sie dzis news - sama marka to prestiz, i niestety trzba nieco wiecej zaplacic za to, ale reasumujac tylko bogatego stac na tanie rzeczy - tak mowia. bardzo sobie chwale, zarowno urzadzenia klimatyzacyjne jka i inne (TV, tel ) Polecam