265
226
264
Strefa ekspertów HVACR

Wentylacja

Witam , piszę do was w sprawie kratek osłonowych , czy jest ktoś kto może mi wytłumaczyć jakieś różnice między nimi ( bo jestem zielony w temacie ^^) i polecić jakieś? Z góry dziękuje

To zależy jakie Cię interesują i gdzie dokładnie chcesz je zamontować. W zależności od kanału wentylacyjnego musisz wybrać okrągłą lub prostokątną. Są one dostępne, rzecz jasna, w kilku rozmiarach. Poza tym na rynku jest dostępnych wiele rodzajów kratek, np. otwarte, z ramką, z żaluzją lub bez. Do wyboru do koloru. :) Ja ostatnio zaopatrzyłem się w kratkę z żaluzją stałą.
Kupowałem ją na stronie e-kominy
Sprawdź sobie . Mają duży wybór i na pewno chętnie doradzają jeśli jesteś zielony w temacie. :D

Interesują mnie prostokątne. Zobacze sobie stronke i a potem jeszcze dam znać co i jak. Dzieki :)

Znalazłem taką jaką chciałem i jeszcze mi doradzili dokładnie jaką wybrać.
Dzięki za pomoc! :D

Dobór kratek do wentylacji nie jest czymś skomplikowanym więc nie powinien Pan mieć z tym większych problemów ale jak już to przy Pana zapotrzebowaniu polecam kratke osłonową light krlz z żaluzją. Ma Pan ją dostępną w linku wstawionego przez użytkownika Tomm wyżej

W Krakowie polecamy ofertę firmy ANG Wentylacja. Duża hurtownia znajdziecie wszystko do wentylacji i klimatyzacji.

Hurtownia w której można kupić cały sprzęt w niezłych cenach. Kupując większe ilości można dużo zaoszczędzić w porównaniu z ofertą konkurencji.

Dobrze jest stawiać na zaufanych producentów. Polecam wentylatory EBM PAPST.

Chłopie kratki z EBM Papst? Co ty za bzdury piszesz. To jest producent silników do wentylatorów...

Prowadzimy wyprzedaż kratek kominkowych firmy 4Fire. Oferujemy kratki w rozmiarach 17x17cm, 17x30cm oraz 17x40cm.

polecam hurtownię wentylacyjną Ecofanet
Mają ogromny wybór...kupowałem parę razy i jetem mega zadowolony....