273
274
226
276
Strefa ekspertów HVACR

Nowy portal jest ktoś chętny do współpracy ??

Czesc
facet - Lechu - czyli , tylko grzecznie zaproponowal wspolprace - pomysl jak pomysl jesli trafiony czas pokaze jesli nie przynajmniej sprobowal - wydaje mi sie ze jesli nawet powtarza jakies tematy lub uzywa (kopiuj , wklej ) to co w tym zlego rozmowy maja sie toczyc na tematy techniczne i chyba nikomu nie zalezy na tworzeniu literatury o climie - choc dalo sie zauwazyc ciagoty liryczne w wypowiedziach niektorych.
Powodzenia Lechu

Dzięki mareksa widze że choć troche wiesz o co mi chodziło. Na razie zlikwidowałem stronę do czasu gdy rozeznam sprawę od strony prawnej. Portal zarzucił mi kopiowanie 2óch wiadomości i używanie logo firmy Lindam i Forum Chłodnictwa. Nie znam się na prawie ale już w tej sprawie złożyłem zapytanie u prawnika. Bo 1. Podałem źródło wiadomości (portal www.wentylacja.com.pl) 2. Były to informacje ogólnodostępne również na innych stronach pozatym leżało w interesie tych firm jak najszersze ich rozpowszechnienie. Ale prawo czasami jest dziwne więc mozliwe że popełniłem błąd dlatego na razie usunąłem stronę do czasu gdy dostanę odpowiedź od prawnika w tej sprawie. Portal wentylacja.com.pl zagroził podaniem mnie do sądu powołał się na prawo prasowe jednak nie przytoczył żadnego konkretnego zapisu. Moim zdaniem informacje o charakterze ogólnodostępnym i mające na celu rozpowszechnienie (z podaniem źródła) wiadomości o szkoleniu czy targach nawet jeśli są skopiowane nie naruszają tej ustawy - co innego gdybym skopiował artykuł autski, lub fragment książki. Wiem że np:. we Francji nie jest to naruszeniem żadnych praw. Poczekam i zobaczę co na to prawo polskie. Nadal szukam chętnych do współpracy :)