Po raz trzeci podczas Mediarun Festival, jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie międzynarodowych spotkań o profilu edukacyjno-networkingowych wręczono statuetki dla najlepszych Dyrektorów Marketingu. Eksperci z branży i przedstawiciele mediów nagrodą w kategorii Osobowość Roku 2012 Młody Wilk – Odkrycie Roku uhonorowali autora strategii marketingowej marki Tani Opał.

Realizowany w ramach Mediarun Festival konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2012 – to wydarzenie mające na celu wyróżnienie prestiżowymi nagrodami najskuteczniejszych szefów marketingu polskich firm, organizacji pozarządowych i instytucji samorządowych. Formuła konkursu jest stale poszerzana. Zmiany w 3. edycji są odzwierciedleniem procesów, trendów i nowych zjawisk pojawiających się w dziedzinie marketingu. Kandydatów do tegorocznej nagrody wytypowały agencje reklamowe, pr, interaktywne oraz domy mediowe. Wyróżnienia przyznała kapituła 37. osób – w składzie, której znaleźli się znawczy i praktycy branży, laureaci poprzednich edycji, sponsorzy i reprezentanci mediów. W konkursie przyznano 2 nagrody Grand Prix oraz statuetki w 10. kategoriach Osobowość Marketingu Roku.

Odkrycie Roku- Dyrektor Marketingu marki Tani Opał

W połowie czerwca podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się gdańskiej Filharmonii Bałtyckiej podczas Mediarun Festival wręczono statuetki 10. Osobowościom Marketingu Roku 2012. Nagrodę w kategorii Młody Wilk – Odkrycie Roku otrzymał dyrektor marketingu firmy Tani Opał – Ariel Maciaszek. Wyróżnieniem tym podkreślono szereg skutecznych działań dyrektora, których efekt zwiększył rozpoznawalność marki, powiększył przychody finansowe, a także wzmocniły wizerunek spółki na rynku materiałów opałowych, windując ją na pozycję lidera w branży sprzedaży paliw stałych.– To wspaniałe wyróżnienie, cieszę się że tak wyjątkowe osobistości marketingu dostrzegły sukces marki Tani Opał. Jest mi niezmiernie miło, że znalazłem się w gronie tak doświadczony osób z branży. Ta statuetka zobowiązuje, choć dla mnie i mojego zespołu jest przede wszystkim motywacją do realizacji kolejnych, bardziej innowacyjnych i zaskakujących działań marketingowych oraz wizerunkowych – mówi dyrektor marketingu Tani Opał Ariel Maciaszek.

Młody Wilk dla marki Tani Opał
Ideą konkursu Dyrektor Marketingu 2012 jest odnajdywanie i wskazywanie osób, które wpływają na kształt „krajobrazu reklamowego” w Polsce. W każdej z edycji wydarzenia eksperci nagradzają innowacyjne, kreatywne i nietuzinkowe osobowości z branży marketingu i komunikacji. Laureatami nagrody zostają tylko osoby z pasją, odnoszące spektakularne sukcesy. Należy dodać sukcesy mierzalne w rozpoznawaniu marki, zaufaniu do brand’u, które z kolei mają wyraźne przełożenie na wyniki finansowe i pozytywny wizerunek. – Dyrektor marketingu naszej spółki to bez wątpienia Młody Wilk. Dzięki otwartości, talentowi i konsekwencji w zarządzaniu działaniami marketingowymi jest jednym z głównych autorów naszej przewagi rynkowej. Wspólny wysiłek sprawił, że Tani Opał stał się liderem, najlepiej rozpoznawalną marką wśród segmentu firm zajmujących się dystrybucją paliw stałych – mówi prezes Spółki Tani Opał Sławomir Uzarek.



www.taniopal.pl

INFORMACJE O FIRMIE


Tani Opał Sp. z.o.o – to lider rynku europejskiego w produkcji i pakowaniu węgla oraz innych paliw stałych. Przedsiębiorstwo sukces w sprzedaży klientom indywidualnym zawdzięcza stosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz stałym badaniom, gwarantującym znakomitą jakość produktów. Tani Opał zapewnia całoroczną dostępność sztandarowych artykułów takich jak: ekogroszek, ekogroszek wysokoenergetyczny, kulki miałowe, węgiel orzech i węgiel brunatny. Spółka dysponuje skutecznym system zamówień i realizacji dostaw węgla na obszarze całego kraju. Aktualnie z usług firmy korzysta kilkaset składów opałowych zlokalizowanych w Polsce i całej Europie. Firma prowadzi również sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sklepu internetowego. Tani Opał jako pierwszy w Polsce wprowadził sprzedaż swoich produktów w największych marketach budowlanych i spożywczych.