Heat smart #LikeABosch - tym hasłem firma świętuje swój powrót Shawn. To gwiazda IoT znana z odnoszącej już sukcesy na świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Teraz Shawn wraca z podróży do domu i korzysta z inteligentnego regulatora Bosch EasyControl. W ten sposób steruje domowym systemem grzewczym za pomocą aplikacji na smartfonie, zdalnie.

Sezon grzewczy w Bosch z nową wersją kampanii #LikeABosch

Rozwiązania IoT poprawiają jakość życia

Technologia zintegrowana w internecie modyfikuje sposób korzystania z wielu rozwiązań. Funkcja wykrywania obecności pozwala na automatyczne podniesienie temperatury, gdy któryś z mieszkańców zbliża się do domu. Komfortowe sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach oraz obsługa systemu grzewczego z dowolnego miejsca na świecie możliwa jest za pomocją regulatora Bosch EasyControl z elektronicznymi głowicami termostatycznymi i w połączeniu z aplikacją. 

Sukces kampanii Bosch

Bosch, jako wiodący dostawca rozwiązań z zakresu IoT, wznawia najnowszą kampanię wizerunkową #LikeABosch. Umacniając swoją pozycję dominującego przedsiębiorrstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów produktów z możłiwością komunikacji przez internet, a wśród zatrudnionych przez koncern 27 000 programistów, aż 20% z nich pracuje w obszarze IoT. Zgodnie z szacunkami firmy Bosch, do roku 2020 r. wartość światowego rynku rozwiązań IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD. 

 

Materiały dotyczące kampanii #LikeABosch