Dodaj zdjęcia

Dodaj załączniki

Post, na który odpowiadasz

GWARANTOWANA JAKOŚĆ DOSPEL Pozycja Lidera Wentylacji zobowiązuje nas do dbania o satysfakcję Klientów. Z myślą o nich wciąż ulepszamy jakość naszych wyrobów tak, aby spełniały one światowe standardy. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniły Państwa oczekiwania. Z myślą o naszych Klientach Zarząd Dospel Sp. z o.o. ustanowił i zatwierdził "Politykę jakości" i wprowadził System Zarządzania Jakością. Wszyscy nasi pracownicy są specjalistami w swojej dziedzinie, zobowiązanymi do działania spełniającego wymagania Klienta oraz wykonywania wyrobów i zapewnienia usług o stałym wysokim standardzie. Proces produkcyjny kontrolowany jest na każdym etapie realizacji, dzięki czemu macie Państwo pewność, że otrzymany produkt jest gwarantowanej jakości. Za kontrolę jakości odpowiedzialny jest Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością. Wysoka jakość jest uzyskiwana poprzez wykorzystywanie w procesie produkcji surowców i materiałów renomowanych firm, zachowanie niezmiennych parametrów i procedur produkcyjnych oraz kontrolą każdego etapu produkcji i dystrybucji jak również stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Dbałość o zapewnienie najwyższej jakości naszych produktu skutkuje wysokim zaufaniem Klientów do produktów firmy Dospel oraz minimalną ilością reklamacji - odsetek reklamacji w stosunku do ilości wyprodukowanego towaru jest mniejszy niż 0.9 % ! W celu przekazywania jak najlepszej wiedzy o produkcie oraz zapewnienie najwyższej jakości, prowadzimy autoryzacyjne szkolenia dla sprzedawców i projektantów, którzy wykorzystują pozyskaną wiedzę w obsłudze i kontakcie z klientem. Wciąż pracujemy nad poprawą jakości naszych usług. W myśl hasła "Klient nasz Pan" dokładamy wszelkich starań, aby za jakością wyrobu stała jakość OBSŁUGI KLIENTÓW. W naszym Centrum Obsługi Klienta mogą Państwo zasięgnąć porad i uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące produktów i usług firmy Dospel. Wśród dokumentacji Systemu Jakości najważniejszą rolę odgrywa Księga Jakości. Księga Jakości określa szczegółowo obowiązujące procedury, podział obowiązków i zakres odpowiedzialności w działaniach objętych Systemem Jakości. Jest ona dokumentem wytycznym, dzięki któremu nadzorujemy naszą pracę tak, by wszystkie elementy produkcji zapewniały najlepszą jakość produktu. Skrupulatne stosowanie wytycznych zawartych w Księdze Jakości oraz procedurach i instrukcjach zapewnia stałą najwyższą jakość produktów marki Dospel. Za opracowanie Księgi Jakości, aktualizację treści, wprowadzanie zmian oraz jej wydawanie i rozpowszechnianie odpowiedzialny jest Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością. Księgę Jakości znają i stosują wszyscy pracownicy firmy. System zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2000 w połączeniu z nieustannymi wysiłkami naszej kadry zapewniają najwyższą jakość produktu. Gwarantowana Jakość Dospel jest naszą chlubą.