265
226
269
Strefa ekspertów HVACR

Bonnet Neve

Witam.
Szukam informacji na temat jakości mebli chłodniczych Bonnet Neve .Szczególnie chodzi i o urządzenia z zewnętrznym agregatem (ciągi).

Witam ponownie.
Czy naprawdę nie ma wśród forumowiczów użytkowników lub serwisantów Bonnet Neve?.
Pozdrawiam.

Meble chłodnicze Bonnet Neve były rozprowadzane przez firmę York Polska.
Większość hipermarketów w których instalacje chłodnicze wykonywał York była wyposażana w te urządzenia.
Jest to sprzęt francuski wg. mnie o przyzwoitych parametrach. Co nie znaczy, że bezkonkurencyjny.

Nie znam się na tym sprzęcie, ale jeżeli YORK to może i Pan Grzegorz, a o nim mam jak najgorsze zdanie.

rozmawiajmy o sprzęcie a nie ludziach, nie znam czlowieka, ale taki komentaż jest poniżej poziomu gruntu
Bonnet Neve jest sprzętem sredniej klasy, ani gorszym ani lepszym od innych

Proszę jedynie o ocenę sprzętu a nie osoby związane z dystrybucją.
Zadałem pytanie gdyż toczę aktualnie spór ,w którym twierdzę,że Byfuch w niczym obecnie nie ustępuje Bonnet-owi.
Chodzi o meble do zabudowy bez agregatów i sterowników,a utwierdziła mnie w tym wizyta u producenta.
Dotychczas słyszę jedynie "gorsze bo gorsze",a ja przyjmuję jedynie rzeczowe argumenty typu materiały ,rozwiązania konstrukcyjne itp.
Pozdrawiam wszystkich i proszę o wypowiedzi jedynie osoby,które znają się "na tym sprzęcie"nie zaś znają Pana Grzesia.

Jeszcze jedno.
Podobno przedstawicielem Bonnet Neve w Polsce jest Linea Kraków czego potwierdzenia jakoś nigdzie nie mogę znależć.
Pozdrawiam

Linea jest przedstawicielem firmy Costan.
Jeśli zaś chodzi o ciągi to BYFUCH nie jest wcale rewelacyjny. W cenie urządzeń BYFUCH-a kupisz urządzenia JBG-2, Colda czy Bolarusa. Trochę droższe są Koxka, Costan, Taselli czy też Arneg. Jednymi z najdroższych są Carrier oraz Linde. Tak czy owak wszystkie będą pracować podobnie. Ważne jest również do jakiego przedsięwzięcia są potrzebne.