Chciałabym poznać opinie na tym forum dotyczące zasad gwarancji udzielanych przez producentów urządzeń klimatyzacyjnych np. agregatów wody lodowej. Jakie mają Państwo doświadczenie w tej materii? Bo wszystko jest fajnie do momentu problemu. Ja ostatnio spotkałam sie z przypadkiem zepsucia sprężarki i pęknięcia wymiennika w takim urządzeniu. Agregat był uruchamiany przez serwis producenta, którego potem wyparł się producent, nie było żadnego protokołu uruchomienia, producent przyjechał na obiekt, wymontował bez wiedzy Uzytkownika i firmy, która wykonywała całą instalację klimatyzacji, sprężarkę i wymiennik, czyli po prostu ukradł elementy ( dodajmy,że dawno zapłaconego urządzenia). Mało,że producent robi łaskę,że wymienia uszkodzone elementy po 3 miesiącach postoju agregatu i ciężkich dyskusjach telefonicznych ( dodatkowo wykonuje to serwisem, który uruchamiał, ale "nie jest" serwisem !)to jeszcze nie informuje co robi i kiedy. Firma, która wykonała na obiekcie instalację klimatyzacji i kupiła agregat jeździ, pilnuje, ale nie jest w stanie stać nad serwisem całymi dniami. Chciałabym wiedzieć , czy taka postawa producenta, to w tej chwili norma, czy wyjątek. Dodam,że w tym roku podobnych zachowań zauważyłam więcej, może nie aż tak drastycznych, ale co najmniej dziwnych. Czekam na opinię.