Opis stanowiska:
analiza rynku i tworzenie prognoz sprzedaży,
kontakty z klientami w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych,
dobory techniczne urządzeń,
tworzenie ofert handlowych dla partnerów handlowych i ofert obiektowych,
kontakty z projektantami,
realizacja celów sprzedażowych, finansowych i ilościowych,
budowanie marki produktowej,
wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne,
min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku pracy,
znajomość rynku produktów urządzeń klimatyzacyjnych,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
samodzielność, komunikatywność i konsekwencja w działaniu,
umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office, Word, Excel),
prawo jazdy kat. B,
umiejętność pracy w zespole i mobilizacji do wykonania określonych zadań,
umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych.

Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej funkcji i uzależnione od wyników pracy,
dodatkowe benefity - pakiet opieki medycznej, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe ciekawą pracę w renomowanej, stabilnej firmie międzynarodowej.


Zainteresowanych Kandydatów prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV i list motywacyjny na adres: praca@lindab.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Na podstawie art. 23 ust. 1 pkt. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 i 1662) dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Lindab Sp. z o.o. z siedzibą w Wieruchowie przy ul. Sochaczewskiej 144 (05-850 Ożarów Mazowiecki) dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji. Jestem świadoma/y przysługującego mi prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania"