Opis stanowiska:
Celem stanowiska jest: realizacja bieżących zadań mających na celu wsparcie Przełożonego w prowadzeniu kontraktów z zakresu zarządzania i obsługi nieruchomości, w tym:
• nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z Administratorem Obiektu/ Właścicielem Nieruchomości
• prowadzenie doradztwa technicznego dla Klientów
• pozyskiwanie ofert od podwykonawców oraz przygotowywanie ofert dla Klientów na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw, usprawnień, remontów w budynkach komercyjnych
• kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń

Wymagania:
• wykształcenie wyższe techniczne (preferowane elektryczne lub z zakresu inżynierii środowiska)
• wiedza w zakresie systemów budynkowych (energetycznych, sanitarnych, ppoż.)
• czynne prawo jazdy kat. B
• znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną rozmowę oraz przygotowanie dokumentacji
• cechy takie jak: efektywna organizacja czasu i pracy, komunikatywność, umiejętność realizacji zadań w sytuacji stresu i pod presją czasu, dyspozycyjność, mobilność
• chęć podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych

Mile widziane będzie:
• doświadczenie w obsłudze lub wykonawstwie instalacji budynkowych
• doświadczenie i umiejętności handlowe

Oferujemy:
Wybranym kandydatom oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• interesujący zakres zadań
• przyjazne środowisko pracy
• stabilne warunki zatrudnienia