Opis stanowiska:
a) Organizacja prac serwisowych (praca z dokumentacją, zarządzanie częściami zamiennymi, utrzymanie narzędzi pracy w dobrym stanie ...)
b) Wsparcie techniczne, współpraca z klientem w zakresie zapytań i rozwiązywanie zaistniałych problemów zdalnie
c) Wsparcie techniczne oraz raportowanie statusu prac.
d) Serwis, wsparcie techniczne, instalacje, naprawy gwarancyjne w zakresie instalacji freonowych.
e) Pozyskiwanie nowych zleceń.

Wymagania:
a) Doświadczenie w pracy w serwisie w zakresie instalacji freonowych i wentylacji.
b) Wykształcenie techniczne.
c) Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (umożliwiającym komunikację w sprawach technicznych).
d) Zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów.
e) Umiejętność współpracy z klientem.

Oferujemy:
a) Pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku.
b) Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
c) Szansę awansu.