Opis stanowiska:
- realizowanie powierzonych zadań w obszarze marketingu spółki,
- przygotowywanie materiałów prasowych (artykuły, zestawienia produktowe, reklamy),
- planowanie i realizowanie działań promocyjno-reklamowych,
- opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych (katalogi techniczne, cenniki, broszury),
- wprowadzanie nowych produktów do oferty sprzedażowej firmy,
- organizacja seminariów i szkoleń dla Klientów i Partnerów,
- reprezentowanie spółki podczas targów, obsługa stoiska,
- organizacja szkoleń i spotkań partnerskich,
- analiza rynku i konkurencji,
- koordynowanie akcji marketingowych (mailingi, AdWords),
- współpraca z portalami i czasopismami branżowymi.

Wymagania:
- min. rok doświadczenia w dziale marketingu międzynarodowej firmy lub po stronie agencji pracującej dla takiej firmy,
- znajomość narzędzi reklamy online,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza: Excel, PowerPoint, Word),
- znajomość podstawowych programów graficznych (Adobe Photoshop, CorelDraw),
- znajomość narzędzi analitycznych, np. Google Analytics,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły, komunikatywność,
- prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę na pełen etat,
- przyjazną atmosferę w doświadczonym zespole,
niezbędne narzędzia pracy,
- dodatkowe benefity (opieka medyczna, karta multisport),
- możliwość rozwoju, szkolenia,
- atrakcyjny system wynagrodzeń.



Zainteresowanych Kandydatów prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV i list motywacyjny, z zaznaczeniem stanowiska na jakie jest składana aplikacja, na adres: rekrutacja@centrumklima.pl lub fax: (22) 250-50-13

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"