Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za rozwój sprzedaży produktów firmy Lindab,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych i dobór produktów,
- realizacja zamówień,
- negocjacje cen i warunków handlowych,
- doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki studiów: inżynieria sanitarna, wentylacja, klimatyzacja),
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość rynku budowlanego, zwłaszcza rynku HVAC,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
prawo jazdy kat. B,
- samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:
- ciekawą pracę w renomowanej, stabilnej firmie międzynarodowej,
- dodatkowe benefity - pakiet opieki medycznej, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej funkcji i uzależnione od wyników pracy.




Zainteresowanych Kandydatów prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV i list motywacyjny na adres: praca@lindab.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Na podstawie art. 23 ust. 1 pkt. 1 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 i 1662) dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Lindab Sp. z o.o. z siedzibą w Wieruchowie przy ul. Sochaczewskiej 144 (05-850 Ożarów Mazowiecki) dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji. Jestem świadoma/y przysługującego mi prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania"