Opis stanowiska:
efektywne i wydajne wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów;
wspieranie pracy kierownictwa oraz Zarządu w czynnościach administracyjnych;
archiwizacja dokumentów;
obsługa centrali telefonicznej;
prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; koordynowanie przepływu dokumentów oraz informacji służbowych;
przyjmowanie interesantów;
pełna obsługa sekretariatu;
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, w tym o estetyczny wygląd biura i jego zaopatrzenie w niezbędne materiały;

Wymagania:
wykształcenie minimum średnie lub ukończony specjalistyczny kurs bądź szkoła dla sekretarek;
mile widziane doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku;
znajomość programów komputerowych MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
pożądana znajomość języka angielskiego;
bardzo dobra organizacja pracy;
sprawność działania oraz samodzielność;
umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu;
dokładność;
wysoka kultura osobista;
umiejętność pracy z wieloma osobami, komunikatywność;

Oferujemy:
pracę na pełen etat w centrali firmy po okresie próbnym;
stabilność zatrudnienia;
szkolenia specjalistyczne, szkolenia językowe;
pracę w dynamicznym i dobrze zorganizowanym zespole;
możliwość rozwoju zawodowego;

Aplikacje (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać klikając w przycisk na adres: rekrutacjadh@venture.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."