Opis stanowiska:
Koordynowanie i organizacja pracy podległych serwisantów.
Rozliczenia napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Prowadzenie raportów.
Dbanie o jakość i terminowość napraw.
Wyjazdy, delegacje w celu przeprowadzania ekspertyz/napraw/przeglądów.
Wdrażanie oraz utrzymywanie wszystkich procesów i procedur zgodnie ze standardami firmy.

Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne.
Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Doświadczenie w branży wentylacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Zorientowanie na jakość usług i poziom obsługi klienta, mile widziane doświadczenie w zakresie ISO lub innych systemów zarządzania jakością.
Umiejętność organizacji pracy własnej i podległych pracowników.
Biegła znajomość programów Microsoft Office.
Zdolności przyswajania i przekazywaniu informacji.
Komunikatywność, samodzielność i asertywność.
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane uprawnienia SEP.

Oferujemy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony, po okresie próbnym.
Niezbędne narzędzia do pracy, w tym auto służbowe.
Ciekawą, stabilną i rozwojową pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Konkurencyjne warunki zatrudnienia obejmujące: szkolenia specjalistyczne, system premiowy, możliwość uczestnictwa w zajęciach językowych (angielski, hiszpański) oraz zajęciach sportowych.
Możliwość rozwoju zawodowego, podwyższania kwalifikacji oraz awansu.


Nr Ref. VIK-S-10
Aplikację, CV i list motywacyjny z podaniem numeru referencyjnego oraz ewentualne referencje/dokumenty potwierdzające kwalifikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja.dt@venture.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"