Opis stanowiska:
- Wsparcie sprzedaży oraz budowanie silnej pozycji marki Ventia na rynku HVAC,
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, planów i działań oraz komunikacji marketingowej dla poszczególnych grup produktów,
- Planowanie i realizacja działań marketingowych BTL oraz ATL,
- Odpowiedzialność za rozwój firmowych serwisów internetowych, media społecznościowe oraz opracowanie materiałów marketingowych (katalogi, ulotki, prezentacje, reklamy, itp.),
- Bieżące monitorowanie i analiza rynku oraz otoczenia konkurencyjnego w branży HVAC,
- Współpraca z Kierownikami Produktów oraz Działem Handlowym,
- Współpraca z mediami branżowymi (czasopisma, portale internetowe, itp.) oraz agencjami reklamowymi i drukarniami,
- Odpowiedzialność za pracę i rozwój podległego Działu Marketingu.

Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w marketingu na rynkach technicznych B2B,
- Znajomość branży HVAC będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w samodzielnym kreowaniu strategii, planowaniu oraz realizacji działań marketingowych oraz zarządzaniu budżetem marketingowym,
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie lub techniczne),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Doskonała organizacja pracy, kreatywność, zdolności analityczne,
- Inicjatywa, konsekwencja i dynamizm w działaniu.

Oferujemy:
- Stabilną pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycie doświadczenia w szybko rozwijającej się branży HVAC, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych rezultatów,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
- Dobrą atmosferę oraz warunki pracy,
- Niezbędne szkolenia wprowadzające oraz produktowe,
- Prywatny pakiet medyczny Medicover oraz kartę Benefit MultiSport.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojej aplikacji na adres e-mail: praca@ventia.pl