Opis stanowiska:
Jesteśmy agencją HR i chcielibyśmy przedstawić Ci naszego Klienta, firmę o ugruntowanej pozycji na rynku,wykonawcę zaawansowanychinstalacji elektrycznych i teletechnicznych. W związku z rozwojem oddziału firmy w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

KEY ACCOUNT MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

• Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz inwestycji
• Sprzedaż produktów i usług firmy, m.in zaawansowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, Systemów ITS, BMS, Systemów Smart City
• Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów
• Przeprowadzanie prezentacji produktowych dotyczących oferowanych systemów
• Negocjowanie umów oraz nadzór nad ich finalizacją
• Koordynacja przygotowania i złożenia oferty w drodze Zamówień Publicznych
• Współpraca z Zespołem Sprzedaży, Działem Przygotowania Wycen oraz Działem realizacji
• Opracowanie długoterminowych planów sprzedaży na podległym terenie oraz bieżące raportowanie w tym zakresie

Wymagania:
Od Kandydatów oczekujemy:

• 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku– warunek konieczny!
• Wykształcenia technicznego - elektrycznego, elektronicznego lub informatycznego
• Znajomości branży instalacji elektrycznych i teletechnicznych
• Doświadczenia w zakresie Zamówień Publicznych
• Bardzo dobrejkomunikacji w języku angielskim
• Komunikatywności, samodzielności oraz umiejętności negocjacji i podejmowania decyzji
• Biegłej obsługi komputera (Word, Excel, itp.)
• Prawa jazdy kat. B

Dodatkowym atutem będą:

• Uprawnienia budowlane
• Certyfikaty poświadczające ukończenie szkoleń w zakresie metodologii zarządzania projektami (PRINCE itd.)
• Znajomość obsługi programów do kosztorysowania (Norma, Zuzia, itp.)
• Znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego

Oferujemy:
Klient oferuje:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Atrakcyjne warunki wynagrodzenia: podstawa + premia za uzyskanie wyników
• Możliwość nawiązania długotrwałej współpracy
• Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy
• Dodatkowe benefity: ubezpieczenie medyczne, karta multisport
• Udział w licznych szkoleniach sprzedażowych i produktowych
• Duże możliwości rozwoju w miłej atmosferze pracy

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres: rekrutacja@jobsplus.pl lub za pomocą formularza bit.ly/KAM_WAWA_1215

Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzebnie zbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.